One Thing Del 1

Min första novell hoppas ni gillar den :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
One thing handlar om Melissa som är 17 och Candy som är 18.
Melissa och Candy ska bo i London för att studera. Melissa är i ett förhållande och Candy är Singel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Del.1
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Melissas Perspektiv :
----------------------------------
- Melissa är du klar? ropade mamma nerifrån köket.
Ja mamma. Jag tog min mobil och min resväska,jag smsa Candy :
'' Vi träffas på flygplatsen :) xx ''
''Ja det gör vi :) xx'' smsade Candy.
----------------------------------------------------------------------------------
Candys perspektiv :

---------------------------
När vi träffades i flygplatsen kramade vi om våra föräldrar,
vi satt och prata med dem lite.
Dem ropade att Gaten till London har öppnats.
Vi gick igenom poliskontrollen , när vi sklle checka in vände vi oss om
och vinkade till våra föräldrar ,
som börja få tårar.
-Tänk dej Melissa ett helt år UTAN några föräldrar.
-Ja YEEES!! Äntligen skrek Melissa så alla kolla mot oss , men vi bara skrattade.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Melissas Perspektiv :
Ja ämtligen skrek jag och alla folk kolla mot oss men jag bara skratta.
När vi satte os till rätta i flygplaten tänkte jag på Marcus,
han hade inte hört av sig eller sagt hejdå. Han var nog upptagen.
Innan planet lyfte smsa jag Marcus : Hejdå älskling kommer saknda dig :) xx
Efteråt gick jag snabbt in på twitter och kolla några tweet och såg att
One Direction hade Twittrat : We cant wait to go home to London ! .
Jag skrev snabbt en twett : On my way to London !!
Och logga ut snabbt innan planet lyfte !!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Första delen uppe om 5 kommenterar så kommer en till ut i kväll !!:)

Kommentarer
Amanda säger:

riktigt bra :) !!

2012-04-06 | 19:29:24
L säger:

Jag tyckte att hon passade väldigt bra som en "Laila" och jag får se vem hon kommer falla för. Just nu är hon Liams men vi får se. Allt kan hända!

2012-04-06 | 22:59:25
Bloggadress: http://lillanovellen.blogg.se/
Mikaela säger:

Awesome! Den här novellen ska jag absolut fortsätta att läsa! Du skriver riktigt bra du :) Titta gärna in min och mina kompisars novell! Kram

2012-04-22 | 15:13:04
Bloggadress: http://oonedirectioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback