One Thing Del 11

HÄNT :
Candys perspektiv :

Efter några timmar var alla fulla.
Förutom jag och Louis, vi hade inte druckit så mycket.
Jag går upp på dansgolvet och dansar  med Louis.Plötsligt går Louis för att ta en paus.
Sen kommer Jusitn , han var riktigt full,
-Oh , hi
-Hi beautiful do you wanna dance ?
-Sure.
Han kommer och dansar med mej.
Sen kommer han närmare och närmare och det börjar bli läskigt.
Efter en sekund så tryckte han sina läppar mot mina...

Louis perspektiv :

I went to get a drink, and when i got back I saw how Justin bent forward and kissed Candy.


I didn't know what to do, so I just started walking to him, and then I hit him. Right in the face.
And then the fight started.



Candys perspektiv :

När Louis slog till Justin, blev jag riktigt chockad. Jag trodde inte detta om Louis. Folket började samlas runt dom, och dom började slåss.
Jag visste inte vad jag skulle göra och jag fick panik.

- Louis stop it! skrek jag, och försökte dra loss Louis. På andra sidan såg jag hur Selena försökte dra loss Justin.


Selenas perspektiv :

When I saw that Justin kissed another girl my heart broked.

But I still didn't want him to get hurted, so I tried to pull him away. Finaly I succed, and they stoped fighting..



Candys perspektiv :

Jag hjälpte Louis upp, och vi gick ut. När vi väl kom ut, så lyste gatlyktorna upp vägarna


och jag kunde se hur skadad Louis var. Hans läpp blödde, och han hade ett helt blått/lila öga.

-Omg! Babe, how are you!? sa jag oroligt, och tog upp en servett ur min handväska, för att torka bort blodet.
- I'm fine. sa han lite surt, och jag blev orolig. Trodde han att det var jag som kysste Justin?
- listen, it wasn't my fault! We were just danc- *Louis avbröt mig*
- I know, I saw how HE kissed YOU. And that's why I'm angry, he's my friend how could he do that? sa Louis, och kollade upp mot mig. Hans blick förvandlades från sur, till orolig.
Anatgligen för att han såg hur mycket jag gråtit.
- he was just drunk. But it dosn't matter, becuase I love you! Not him, YOU! sa jag och kramade Louis.






Harrys perspektiv :

Me and the guys heard what people where talking about.
They told us that Justin kissed Candy, and Louis hit Justin. They got in a fight, and then they just disepired. We started looking for Louis, but we couldn't find him.
After a while, we finaly find him and Candy outside.

-There you are! What happened? i asked, and then I could se how hurted louis was.

- I will explaing later, can't we just go home now? He said, and I called Paul.



-Hello, it's Paul.
- Hi Paul! Can you come to the club now? we wan't to go home.
- Alright, I'll be there in 5 minutes.
-Thanks!








Melissas perspektiv :

Det var helt tyst i bilen, och ingen visste vad dom skulle säga.
Då jag plöstligt jag fick en liten ide.

-Can't we have a sleepover? frågade jag, och såg hur deras ansikten lös upp.
-YEAH BUDDIE! sa Niall glatt och alla skrattade till.
- But.. can't I and Candy sleep at my place, alone? If it's okay for you! sa Louis, och kollade på candy.
-Yeah, sure. svarade hon, och alla nickade.
- I WAN'T TO SE A SCARY MOVIE! sa Danielle, som hitils suttit tyst brevid Liam.
-Me to! sa Harry, och alla nickade instämande förutom jag. För jag verkligen hatade skräckfilmer..
-What is it Melissa ? Your afraid? sa Liam retandes.
Jag ville inte verka mesig, så jag sa bara;
-No! I'm in!



Såja ! del 11 ute nu :)

Förlåt för den dåliga updateringen, men jag har inte haft någon insperation..
Vad tror ni kommer hända nudå? ;) KOMMENTERA!!
minst 7 kommentarer innan nästa del!

Tack till Stephanie som hjälpte mig med delen! ( kika in på hennes imagine blogg! Den är riktigt bra! http://1Dimagen.devote.se )

Ha det bra! xx






Kommentarer
ilse säger:

Skitbra! vill ha nästa!!!!!

2012-04-22 | 22:16:26
Sandra säger:

Vill ha mer :) !!

2012-04-22 | 22:52:22
Anonym säger:

As bra!!! Kan du uppdatera lite oftare? :D xx

2012-04-24 | 07:23:34
Zandra säger:

KAN DIN BLOGGS NAMN UTANTILL NU!! :D VILL GÄÄÄÄRNA HA MEEEEER!!!! (ursäkta min power :))

2012-04-25 | 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback