One Thing Del 2

HÄNT :    Efteråt gick jag snabbt in på twitter och kolla några tweet och såg att
One Direction hade Twittrat : We cant wait to go home to London ! .
Jag skrev snabbt en twett : On my way to London !!
Och logga ut snabbt innan planet lyfte !!
----------------------------------------------------------------------


Candys Outfit :






Melissas Outfit :

Melissas perspektiv :
Jag vaknade av att Candy drog i mig.
- Melissa vakna du måste spänna fast dej vi ska landa,sa hon med en glad ton.
- Ja , okej svarade jag lite sömnigt.
'' Tack för att ni valt att flyga med Norwegian ,vi hoppas att ni får det bra här i London och flyger med oss fler gånger.''
Candy och jag nästan sprang ut för att ta våra väskor som rullades i band,
vi tog våra väskor och gick ut innan det skulle bli fullt.
När vi gick ut så tog vi taxi direkt till vår lägenhet, vi betalade taxin och gick in nnär vi åkte hissen så fråga candy mej.
-Är du nervös?
-Lite haha.
Jag lät Candy öppne dörren hon öppna sakta riktigt sakta .När hela dörren var öppen gick vi in,
Vi kolla runt vi la våra väskor på golvet och gick in, Sen så somnade vi med kläderna på.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Candys Perspektiv :
På morgonen när jag vakna så kolla jag runt om mej och såg vårt fina stora rum , som vi inte såg så bra igår eftersom att det                     var mörkt. Jag bestämde mej för att gå och ta en dusch , jag gick förbi ytterdörren.
-Konstigt vi stängde dörren igår ju, eller?jag kom på att vi glömde stänga dörren.
- Omg !! Har någon tagit något, jag gick runt och kolla men jag visste ju inte om någon                                                  hade varit här eftersom att vi kom ju hit bara igår.
Jag stängde dörren och gick in i duschen.
Jag satte på vattnet och lät det rinna ner för min kropp , efter 10 minuter stängde jag                                       duschen/vattnet  och gick ut och tog på mej.
Melissa hade redan gjort frukost så jag satte mej och åt.
-Melissa du vet väll om att vi glömde stänga dörren igår och den har varit öppen hela natten
-Va hur ? vi stängde den , eller inte .Vi glömde det tror jag HAHA. Men kom någon in?
- Hur ska jag veta det, men jag tror inte det ,
Vi båda satt och skratta för hur duma vi varit som inte stängde dörren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Melissas perspektiv :
Jag gick in på mobilen (sms) Marcus hade inte svarat än :/
Jag blev lite ledsen. Tänk om han inte gillar mej längre.
Cand såg genast att jag var ledsen så hon fråga.
-Vi kan ut och shoppa om du vill, sa hon och log jätte stort.
- Självklart sa jag och log för att inte göra henne ledsen.
Vi gick in i vårt rum för att ta på oss.
Jag tog på mej korta shorts och em magtröja, det var fortfarande juni och väldigt varmt.                                          Candy tog på sig korta short och ett urringat linne.
Candy locka sitt blonda fina hår och drog några drag med mascaran , jag tyckte att hennes ögon      var riktigt fina, dem var isblåa. Själv hade jag trista gröna ögon. När Candy vär klar med              locktången så platta jag mitt ljusbruna hår och fixadet, sen tog jag några drag med mascaran.
När vi var klara tog jag på mej klacka och Candy tog på sig sina gröna converse , candy gillade inte att gå i klacka. Sen gick vi ut genom dörren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Candys perspektiv :
Vi gick in i en affär där det var både herr och dam kläder, jag såg en BH som jag gilla, jag sa till melissa att jag skulle in i provningsrumeet och testa den. Utan att läsa gick jag in i ett ledigt provnings rum , när jag stängde dörren så börja jag snabbt ta av mej magtröjan för att ta på mej BH  ,  när jag vänder mej för att kolla i speglen så ser jag att jag inte är ensam utan en KILLE är här, inte vilken kille som helst utan  HAN killen FRÅN ONE DIRECTION..........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
OJ OJ !! vem tror ni det är ?
skulle dem möttas så eller på ett annat sätt ?
5 kommentarer innan nästa kommer ut :) !!

XoXo Laila

Kommentarer
Anonym säger:

spännande, kan det vara harry??! :DD

2012-04-07 | 13:53:15
Amanda säger:

riktigt bra !! kan det vara Niall , Zayn?

2012-04-07 | 14:17:41
stefanie säger:

Jättebra! :) typ, harry? eller Louis :)

2012-04-07 | 14:52:31
Bloggadress: http://1Dimagen.devote.se
Anonym säger:

Meeer!!

2012-04-07 | 15:31:14
Alva säger:

MEEER!!! det är så himla spännande!

2012-04-07 | 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback