One Thing Del 3




--------------------------------------------------------------------------------------

Louis Perspektiv :

En tjej kom in jag visste inte varför, hon börja ta av sig sin tröja. För att testa en bh
Jag ville säga att jag var här men ändå inte,
Damn.. så stora bröst tänkte jag..
När hon gick till speglen för att kolla så fick hon syn på mej.
FAN .. tänkte jag.

- im sorry I thought it was free, she said with a worried tone while she she said it
she look for something to cover HERSELF with.

- Eh, it's all right, I said, scratching me behind the ear.
I look away while she put on her sweather
I wanted to look but up not when she was finished she said:
-By the way my name is Candy and I am 18 :)
-My name is Louis and is 20 :)
- Uh yes, I know type everything about you and And the guys;)
-Well, how nice but do you live here?
-I and my friend Melissa to move here to study, but we come from
sweden sa jag och log.
- Oh so you are an swedish girl. RUMPA ,
When I said RUMPA she starts to laugh.
Haha , yeah sa hon och log.
-But bye i have to go now.Nice meeting i said and wink whith my eye.
-Okej bye , did she say and smile.
I hesitate a bit if I were to ask for her number, exactly as I would open the door so I ask her.
-Can I get your number?
-Of course 0712345678.
-Bye.
-Bye.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Candys perspektiv :

Efter Louis gick ut satte jag mej ner på en stol som fanns inne i provrummet.
Jag tog några djupa andetag oh börja prata med mej själv.

-Fråga nyss Louis Tomlinson om mitt nummer ?
-Drömmer jag eller är det verklighet?
-Det bästa av allt vi träffades i ett provrum, nr jag bara stod i BH.
Min hjärna gav mej MÅNGA frågor,som jag inte hann svara efter som att jag rusa ut till Melissa.
Hon fråga vart jag tagit vägen så sa jag att jag berättar hemma.
När vi gick ut från affären , så såg vi One Direction så utanför när han fick syn på mej så gick han
fram till oss.

-Hi Candy sa han och log sitt fina underbara leende.
-Hi sa jag oh hälsa på Killarna  , när jag tänkte på inne i provrummet så rodna jag för att jag
han hade sett mina bröst.
-Oh this is Melissa , sa jag . Melissa hälsade på alla.
-So are you Ladies gonna do  samething tonight?
-No, sa jag och log.
-Do you want to do something with us.
- Yeah you can come to our place.
-Where do you live?
-I can pick you up here at 7.
-Yeah okej , bye.
-Bye.
-Candy när vi kommer hem måste du berätta ALLT.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Louis perspektiv :

-Louis who was that girl?
Liam said with a worried tone .
- Em i meet her in the dressroom. When i said that Niall starts to laugh
-Wait , wait so you and her shared dressrom. Zayn said with a surpised tone.
- No, no i was in the dressrom when she came in ,
then she start to take off his shirt to test BH.
- Oh , nice meeting , i wish that I also meet a girl like that , said Harry and whe starts to laugh.
-And that girl whith her who was that.
-That was Melissa , candys bestfriend, did you like her Harry ?
-Haha i dont know maybe ,she was very sweet.
- So did she have BIG boobies , said Niall and starts to laugh.
-Yes very big i said, and everybody starts to laugh specially Niall.
-But shes very cute i said.
- Louis did you like her?  Liam said
-Haha maybe.
-But what about Eleanor ? Zayn said
- love eleanor said I was a little uncertain.
But I did not know if I like eleanor like much longer
.
--------------------------------------------------------------------------------------
Candys perspektiv :

När vi gick in genom dörren så kunde Melissa inte vänta, hon hade tjatat hela
vägen hem Varför Louis komit fram till henne och börjat prata.
När vi gick in i rummet så satte jag igång att berätta.
-Så vaddå  såg Louis Tomlinson dina bröst sa hon med en förvånad ton.
-Ja sa jag och börja skratta.
- Så du skämmdes inte
-Jo kanske lite men det var ändå bra att han såg.
-Hahah varför det?
-Vet inte
-Gillar du honom ?
-Melissa , jag känner knappast killen och plus så har han Eleanor .
-Ja , men du kan ju lära känna honom.
-Han har fortfarande en Flickvän.
-Ja vem vet , vad som helst kan hända sa hon med en hemlighets fullblick.
-Hahahah.
-Oj ! skulle killarna inte komma kl7?
-Jo
-Hur mycket är klokan?
-Den är 6!
-Omg vi måste skynda oss!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                              Melissas perspektiv :
Vi sprang runt huset som galningar , vi städa så att det skulle se fint ut och vi fixa popcorn , läsk
chips och beställde pizza.  
Efteråt gick vi snabbt och tog på oss.
Jag tog på mej svarta korta shorts med ett linne med converse märke :


Jag platta håret och tog lite puder, masara oh ögonskugga.
Sedan tog jag mobilen och såg att Marus hade INTE skickat något tillbaks.
Jag skicka iväg : ''Varför svarar du inte ? vad har jag gjort :/ xx.''
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Candys perspektiv :
Jag ställde mej fram för speglen och  fixa till mina hotpants och linnet med leopard tryck på:




Jag gick ut genom dörren och dit vi skulle träffas, jag kunde se dem på långt håll.
Jag tog några andetag och sa till mej själv  '' Candy act normal''
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Louis perspektiv :

Jag kunde se Candy från långt håll hon var riktigt fin det hon hade på sig. När vi komfram till hennes så krama vi
henne och följde efter.
Killarna gick framför oss medans jag och Candy gick bredvid varandra och prata, vi prata väldigt länge.
Det kändes som om vi hade känt varandra riktigt länge , vi hade så mycket gemensamt.
Vi tog hissen upp till deras lägenhet, hon log mot mej och självklart kunde jag inte sluta att le.
-So what are we gonna do? Asked Niall
-We ordered pizza and then we are gonna do what you guys will.
-Pizza yees im hungry , niall said and we start to laugh.
We walked into the apartment and meet Melissa.
We hugged her and she hugged us back.
I saw that Harry watch at melissa.
We went into the living room and start eating pizza.Niall
almsost eated the whole pizza,
Later
I wanted to play  the truth or
dare, so we play it.



-----------------------------------------------------------------------------------------------
Melissas perspektiv :
Vi skulle köra sanning och konka.
Så jag gick ut och tog en pet-flaska . Självklart kom candy efter .
-Så vad tycker du om Harry ?
-Han är söt och snygg .
-Ser du inte som han kollar på dej ?
-HAHA sa jag lite ironskt  vad du är rolig. jag har ju Marcus.

- Skynda er hörde vi killarna ropa.
Jag fick börja så kom flaskan på Harry.
-
Truth or
dare?
-Truth.
-
Who is the hottest of all of us?
-You
När han sa att jag var snyggast så börja jag rodna ,
jag hörde hur alla sa ett ohh....oh naww.
-------------------------------------------------------------------
Harrys perspektiv :

When I was asked so I said that Melissa was the prettiest she straightway blush,
Melissa
was very cute, it's something with her she is very specciel, she is not like other girls.
I was
dreaming I wake up to when louis waving your hand in front of me and said:
- Hoho
you daydream about melissa again?
naww

I
immediately became red in my head
It was my turn
to spin the bottle to the end of melissa truth or dare?
-Truth
.
-Do you have a
boyfriend?
-Yes
When
she said it I sigh.
Melissa
received a text message so we paused.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Melissas perspektiv :
Jag fick ett sms jag kolla så var det från Marcus,
''Jag gillar dej nt längre jag gör slut.''
Det gjorde så ont i mitt hjärta när jag läste det men det finns andra killlar ju.
Jag tänkte genast på frågan som Harry ställde mig.

Can we start? Zayn asked.
-Yeah that question that Harry asked me.
-Yeah
-I just wanted to say I'm single now
När jag sa det så sken Harry upp i ett leende oh blev gladare.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Del 3 uppe nu !!
Det tog mej 2 timmar+ att skriva denna novellen så kommentera gärna !! :)
Det gör mej gladare om ni kommenterar !!
Det kommer nog en  del imorgon !!
Kommentera om ni vill ha mer !!!
GLAD PÅSK !!







Kommentarer
Jag :) säger:

MEEEEEEER!!! Jag vill veta om Harry och Melissa blir tillsammans och hur det går för Lou och Candy!!! Gör han slut med Eleanor eller blir han otrogen?? Nej Lou skulle aldrig göra så!! Eller?? Snälla MEEER!! :D

2012-04-08 | 00:16:04
Bloggadress: http://realdirectioner.blogg.se/
Alva säger:

Snälla mer! Den är skit bra och spännande! :D

2012-04-08 | 09:55:45
Anonym säger:

Du skriver super bra!

Kika gärna in min novellblogg om du har lust? ;)

2012-04-08 | 13:57:18
Bloggadress: http://watchthestars.blogg.se/
Laila säger:

Del 4 är uppe nu :) !!!



http://miniimaginesandstory.blogg.se/?tmp=08193148

2012-04-08 | 19:45:35
Bloggadress: http://miniimaginesandstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback