One Thing Del 5

Hänt;
-So spin the bottle Zayn , louis said.
-So louis truth or dare?
-Dare.
-Hm.... kiss Candy on her mouth....

Louis perspektiv;

When Zayns said ''kiss Candy on her mouth'' , Words flew around in my head,
Should I kiss her? But what about Eleanor? I Can't do that to her..but I think i actually like Candy.. or do I?

-louissss?? I was just joking! Just give her a ''friendkiss'' on the chek! Zayn said and stared at me.
- What? oh, yeah. sure! I answered with a smile.

But I don't know if i actually was relieved.. Did I wan't to kiss Candy?




Candys Perspektiv;

Louis böjde sig fram, och gav mig en lätt kyss på kinden. Jag trodde verkligen att Zayn menade allvar när han sa att Louis skulle kyssa mig på munnen, och innerst inne hoppades jag nog också. Men det skulle aldrig gå.. Louis har ju Eleanor?..

-Do you wan't to take a walk? frågade Louis mig, och jag avbröts i mina tankar.
-Yeah, sure!'' svarade jag och gick för att ta på mig mina blåa converse.


Harrys Perspektiv;

När Louis ocg Candy hade gått så ville killarna helt plötsligt spela fotboll.
Melissa var mycket bättre på fotboll än jag trodde, och hon desutom var hon väldigt snygg i sin fotbolls outfit..


-AOOUCH! skrek plötsligt Melissa till, och jag sprang oroligt fram till henne. Hon hade rammlat, och skrapat upp hela knäet.
- Omg are you okay!?!?! frågade jag oroligt henne, och då kollade resten av killarna också mot oss, och märkte nu också att Melissa skadat sig.

Melissas Perspektiv;

Jag snubblade över bollen, och trillade rakt på knät. Det gjorde riktigt ont, så jag skrek till.
Harry kom såfort han hörde mig. Han lutade sig över mig och frågade mig hur jag mådde.
Herregud, vad snygg han var. Hans gröna ögon syndes mer, och hans hår var lockigare än vanligt. Vilket gjorde honom ännu mer underbar.. Vänta ? Gillade jag Harry?... Varför får jag denna känslan i magen nu? och dagrömmer om honom!?
- Melissa? can you walk? Frågade Liam mig.
-Yeah, i think so. sa jag osäkert, och gjorde ett tappert försök till att ställa mig upp och gå.
Jag klarade det inte, och trillade omkull. Niall började gapflabba, och fick fram ett svagt
'' sorry, I just can't stop laughing sweetie''


- NO! you defenetly can't walk! I'n gonna carry you home! if that's okay? Sa Harry
- We can watch a movie home instead? frågade zayn, och alla nickade instämande.
- Harry.. you can't carry me. I'm to heavy..
Harry fick en seriös blick, och bärde direkt upp mig i ''Bride style''  hela vägen hem.
Jag gav ett väldigt stort leende till honom, och han log sitt perfekta leende tillbaka.
Jag tror att jag håller på och bli kär...



Tillbaka till när Louis och Candy gick ut. Candys Perspektiv;

Det var en lång pinsamt tystnad först när vi började gå, tills Louis helt plötlsigt utbrast;
'-tyou know when Zayn told me to kiss you?
- Yeah? frågade jag nervöst.
I know this is wrong, but... Ehm... I think I actually wanted to kiss you...

Såja! Del 5 uppe nu! Vad tror ni kommer hända? Blir det problem med Eleanor kanske?
Kommentera gärna vad ni tycker!
Så jag vet vad ni gillar, och vad jag kanske borde tänka på? :)
Stort tack till Stefanie som hjälpte mig med novellen! :) Läs hennes Imagine Blogg om One Direction! http://1dimagen.devote.se
Nästa del kommer upp, antingen ikväll, eller imorgon! Ha det bra ! Kram :)




Kommentarer
Directioner säger:

Jag tycker att Candy och Lou ska bli tsm :) Fast jag tycker inte att det ska vara Lou dom gör slut med Eleanor isåfall... :) han är för snäll. Men det är inte jag som skriver! VILL GÄRNA HA MEEER :D snälla gör en IKVÄLL! :D puss och kram! xx oo :)

2012-04-10 | 18:36:55
Izza - 1D novell blogg. säger:

Hejsan :)



Bra blogg du har ! Hur har du haft det idag ?



Läs gärna min novell om ONE DIRECTION och lämna gärna en kommentar innan du går ;) Tack.

2012-04-10 | 19:01:11
Bloggadress: http://izzish.blogg.se/
stefanie säger:

Nästaaa ! :)

2012-04-10 | 21:15:40
Bloggadress: http://1Dimagen.devote.se
Anonym säger:

Meeeeeeeeeeeera nu kan inte vänta xx

2012-04-11 | 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback