One Thing Del 8

HÄNT :
-So.. are we agree? said Eleanor.

-Yeah,

- so shake hands, boobear??

-HAHA, dont ever called me that.



Candys perspektiv :

Eleanor kallade på mej, jag visste inte varför.  men jag  gick ner.

Hon sa ta hand om Louis nu, han är din.

Jag blev chockad men ändån glad, jag visste inte vad jag skulle säga så jag var tyst.Jag unde känna hur jag blev röd och märkte att Louis kollade på mej och log.


-So Candy are we gonna go ? Frågade Louis
-Yeah sure.
-Bye , Eleanor. jag gick fram och kramade henne, jag kunde höra hur hon visskade i mitt öra.
-You are gonna be the happyest girl in the world, sa Eleanor oh blinkade med ena ögat.

Jag visste inte vad jag skulle göra så jag skratta bara och log.
Vi gick ut genom dörren , och var vid porten nu.Klockan var 11 och det var mörkt.Jag visste inte vart vi skulle så jag frågade Louis.

-Louis , where are we gonna go , sa jag med ett smile.
-
Back to the boys and Melissa ,sa han med ett smile tillbaks.

Jag kände hur han någon tog tag i min hand,jag kolla och såg Louis hand, jag blev genast glad men blev lite rädd om någon papparazzi skulle fota. Jag tog bort min hand , jag kunde se hur Louis smile förvandlades från Glad till Ledsen.

-Louis , maybe papparazzi will see us and take photos. sa jag med en ledsen ton.
-
I dont care, we are together now you are mine and im are your , and i love you let papparazzi see us, sa han och log.

Jag sa bara okej och log,jag la tillbaka min hand vid Louis hand.
Tillsammans gick vi hand i hand hemot.







Harrys perspektiv :


Someone knocked on the door , so i went to open.When i opened it i saw Louis and Candy holding hands.

Think I and Melissa kept eachothers hands, i love her so much , but yet i've only known her for a day. She dont love me i think, maybe she only sees mee as a friend.

I have to tell her that i like her, i should NOT be a coward, I HAVE TO.

-Haloo, harry are you not gonna move so we can come in , said Louis.
-Oh.. sorryy.

We went in and sat down.

-Guys we have too tell something, said Louis and smiled.

I and Candy are together.

-What ???said Liam. What Eleanor said too you.

-
She said that she loves and another boy.

-Aha but congratulions, guys said everyone and smiled



Okej time to tell Melissa.

-Melissa , can we talk?

-Yeah , sure said Melissa and smiled,

I could see how everyone look at us.

-We can go to my room.
-Yeah sure said I.



She sat on her bed and i put myself and i on an chair.

Okej ... Now or never


-Melissa , i known this sounds weird , i've only known you for one day , but ....
I think i like you..............



Så del 8 uppe !!

vad tykte ni ??

borde jag lägga upp mer per dag ?? isåfall hur många ??

Jag blir glad när ni kommenterar, oh att ni verkligen VILL ha mer av den, det är jag tacksam över :D.

TACK TILL ALLA SOM KOMMENTERAR !!! DET BETYDER :) MAN BLIR GLADARE AV ATT LOGGA IN OCH SE KOMMENTARER !! :) FORTSÄTT SÅ.




Kommentarer
ilse säger:

JÄTTEBRA! Längtar tills nästa!!!

2012-04-17 | 16:34:58
Vanessa :) säger:

Jag tycker du ska lägga upp 10000000 om dagen!!! Nej men, fler om dagen. Typ 3-4? Om du orkar... DU ÄR BÄÄÄÄST PÅ NOVELLER!!! Jag uppdaterar bloggen varje dag, ibland när du inte har uppdaterat så blir jag ledsen. Men nu när jag kollade så blev jag JÄTTTTTTE GLAD!!! Tack för bästa bloggen nånsin :) <3

2012-04-17 | 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback