One Thing Del 6

HÄNT : Det var en lång pinsamt tystnad först när vi började gå, tills Louis helt plötlsigt utbrast;
-You know when Zayn told me to kiss you?
- Yeah? frågade jag nervöst.
I know this is wrong, but... Ehm... I think I actually wanted to kiss you...
Candys perspektiv :

Louis sa att han ville kyssa mej, men varför gkorde han inte det då ? Jag förstår hur han känner , han vill ju inte vara otrogen mot Eleanor. Jag ville gärna berätta för honom . Ska jag verkligen ?
Jag visste inte vad jag skulle svara så jag bara var tyst.


-Candy? sa Louis med en liten orolog ton.
-Yeah, i gotta tell you something, sa jag med en orolig ton. '' I like you Louis, just when i see you my hearts  beats harder and im getting nervous. Jag visste inte om jag hade gjort rätt? ''I know that you like Eleanor i dont want to ruin it for you. I just wanted to say it. sa jag och försökte le.
-Candy...i like you too, sa Louis.
I like you too, like you too, like you ,orden ekade i mitt huvud, Gillade Louis mig? Eller sa han så bara för att göra mej glad...?





Louis perspektiv :



Candy like mee.I just wanted to shout out becasue i was happy. But i dont want her to think that im are snap.
-So , what are we gonna doo ? said Candy with a worried tone
-I think Its great if we wait until i'va talk to Eleanor.
I bent myself down and give Candy a kiss on her mouth , and Candy returned the kiss.

*KLICK*




I hear sounds and see that a papparazzi shooting. i'm running behind , but he manages to escape , i will contonuie to run and get him. I take the camera and delete the picture , i thougt destroyed the camera but i refrained.
When i come back to Candy she asked me if i deleted the photo i said yes.
-So should we go home? said Candy and smiled.
-Yeah , sure.


Melissas perspektiv :

Vi såg Candy och Louis komma in genom dörren.

-Hi , sa jag och log.
-Hi sa båda. so what are you guys doing ?
-We played football, and i was clumsy so i falled and scrape up my knee.
-Melissa , vi träffas på dit rum om typ 2 min , sa candy och lät glad.
-Ja , okej.
-So why are you Ladies talk swedish about ? frågade Zayn .
-HAHA sa båda jag coh Candy och sa ''GIRL TALK''
* 2 MINUTER SENARE *
-Så , Candy vad ville du ?
-Louis , gillar mej ! sa Candy och log ett riktigt stort leende, jag hade aldrig sett Candy så här glad förrut.
-Allvar ? sa jag och blev glad
-Haha ja, så hur går det med Harry ?
-Haha väldigt bra.
-Har han sagt något än ?
-Nej , men han bärde mej hem,
-HAHAH vi båda satt och skratta när vi plötsligt hörde skratt utanför dörren.
Plötsligt råkar Niall stötta till dörren så att den öppnades.
-So why did you girls say my and harrys name sa Louis och log stort.
-Eh.. nothing sa vi och blev genast röda i huvudet.
-So.. i have a plan. We can do  twitcam, sa Liam GLATT.
-Yeah ! ropade alla.
Louis loggade in på hans så att det var många som skulle kolla.
När Louis loggade in så såg vi att det trenda #LouisandEleanorbrakup?
Det var bara jag som såg det och fråga Louis.
-Louis , is it true that you and Eleanor did break up ? när jag sa det så kollade alla konstigt på mej.
-No , why ? sa louis med en orolig ton.
-Because its trending now.
-WHATT?!??
Vi såg en twittring där det stog
''OMG JUST SAW THIS PICTURE , ITS TRUE THAT ELEANOR AND LOUIS BREAKED UP''




vi klicka in på bilden och såg Candy och Louis kysstes på bilden.

Jag och killarna förstod  ingenting och kollade på Candy och Louis..........









SÅJA ! del 6 uppe nu !!
jag har inte läst igenom den eftersom har brottom, kanske några stavfel. Men 
VAD TYCKTE NI ? TROR NI ELEANOR KOMMER SE BILDEN ?
ELLER.....
Om  minst 5 Kommenterar så kommer det upp MINST 2 DELAR IMORGON :)xxx .....




Kommentarer
Hanna säger:

Skriv mera orkar inte vänta!!!

2012-04-13 | 18:04:15
Lina säger:

Shiiiiiiit vad bra, skriv mer för jag kan inte vänta!!

2012-04-13 | 18:04:46
Matilda säger:

Give me more!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-13 | 18:05:10
Amanda säger:

Guuuuuuud måste veta vad som händer! Ochom jag får tycka så borde Lou och candy bli tillsammans!!!

2012-04-13 | 18:06:00
Moa säger:

Waaaaaaaaaaaaa skriv mer kan inte vänta! SUUUUUUUUPER BLOGG ASSÅ ÄLSKAR NOVELLER!

2012-04-13 | 18:06:36
Tova säger:

Åh snälla skriv mera jag måste veta vad som händer!

2012-04-13 | 18:07:12
Isabella säger:

Åh du måste skriva dom där 2 kapitlens idag, det är ju mer än 5 kommentarer nuuuuuuuuu!?

2012-04-13 | 18:08:40
Vi :) säger:

Hej där! Jag har skapat en ny one direction novell där jag lägger upp minst en del per dag av min novell. Du kan ju alltid kolla in om du tycker den ser rolig eller bra ut. :) Kram x

2012-04-13 | 19:19:10
Bloggadress: http://directionerstorie.blogg.se/
Directioner~ säger:

JAG MÅSTE FÅ VETA VAD SOM HÄNDER!!!

2012-04-13 | 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback