One Thing Del 9

HÄNT : Harry's perspektiv :


Okej ... Now or never


-Melissa , i known this sounds weird , i've only known you for one day , but ....
I think i like you.....





Melissas perspektiv :


Harry frågade om vi kunde prata självklart så sa jag ja.
Jag satte mej på min säng och Harry satte sig i stolen.
Jag var riktigt nervös på vad han skulle säga,


Plötsligt sa han att han gillar mig, jag blev stum och kunde inte röra min mun, innerst inne blev jag glad.

Fastän det var bara några timmar sedan jag och Marcus gjorde slut, Jag gillade Harry också. Jag har aldrig känt såhär för en kille förut, till och med Marcus.
Ska jag säga att jag gillar honom eller inte. Ehh.. jag vet inte,


-Harry.. i think i like you too, medans jag sa det så kolla jag in i hans ögon, Gud vilke FINA ögon han hade.


Jag hörde skratt och fnitter utanför dörren men det var bara killarna och Candy som spela spel, tror jag.



Jag såg hur hans min förandrades från orolig till glad.

-Soo.... what are we gonna do?
-I think we are gonna wait  , sa jag med en liten ledsen ton, jag ville inte vänta men det var nog bäst så. Jag ville inte ha massa hat av deras fans så det var nog bäst att vänta.

-
But we can keep it secret, sa Harry och log världens finaste smile.

-Okay , sa jag och log.

Jag gav Harry en kram, jag ville egentligen kyssa honom , men jag lät bli.
När jag skulle exakt öppna dörren och gå ut så sa Harry.

-Halo, i want a kiss too, sa han och log.




Jag kunde inte låta bli att skratta , jag gick fram och böjde mej ner för att kyssa Harry,
när våra läppar möttes i en kyss så öppnades dörren......





Och där stod alla killarna plus Candy,
SÅ ATT DET VAR DEM SOM VAR UTANFÖR OCH LYSSNADE OCH SKRATTA ÅT  OSS.....









Jag blev riktigt röd och  men inte Harry.

-So what are you guys doing ,sa Louis och blinkade med ena ögat.

Jag kunde höra hur Liam och Niall skratta, bara för att vi kysstes ?! Likson det är helt normalt, Vad var det roliga??

-What is funny , sa Harry och kasta en kudde på Liam.
-Haha nothing.
-But why are you laughing?

Jag ville inte att dem skulle prata om det så jag avbröt dem och sa

-Im are tired so can we sleep now the time is ...  1
-What?? already , skrek Zayn.
-Hahah yes,So where are you guys gonna sleep ??

-Im are gonna sleep with Candy sa Louis och la armen över hennes axel.

-Aha.... okej but where?

-In my room , sa Candy och log.

-Aha... have fun , sa jag och blinka med ena ögat.

Och alla böra skratta, jag kunde se hur Candy blev röd men där fick hon för att dem lyssna på mej när jag och Harry pratade, och kom in i den BÄSTA sekunden i mitt liv.

-And you Zayn ?

-With Liam and Niall, sa han och log stort.

-
Where? sa jag och log tillbaks.
-Um.. i dont know..
-I have some mattresses,
-Okej good.
-And you Harry??
-With you.....

Sa han verkligen att han skulle sova med mig ?? Eller hörde jag fel ?? Tänk så hörde jag rätt.
-We can have pillows between us, sa Harry lite ledsen.
Han  trodde nog inte att jag ville sova med honom.

-Okay bye guys im are tired, Good night sa jag och gick in i rummet med Harry efter mig.

Han börja lägga kuddar emellan oss, Skojade han inte ?? Eller ...
Jag ville inte ha kuddar emellan oss......





Harrys perspektiv :


When she did not answer, i feelt sad, she would probabaly not sleep with me.
I put pillows between us, and then Melissa came.

-Harry , when you said that you wanted to sleep with mee , i was chocked i thought i heard wrong but it was right. I really want to sleep with you so dont think that i dont wanted to sleep with you, said Melissa and smiled.

So she wanted to sleep with mee, when she said that i feelt LUCKY :).

-So, Harry remove the pillows now, when she said that she started to throw the pillows.

I just laughted, when she was done she came and sat on the bed.

-
Make place for me, said melissa and smiled.
-
Here, said i and point.

When she lay down , i pulled her closer to mee, Until her head put on my chest.

We could her Louis and Candy  do something.

-Hahah they have already begin.
-Hahhah , yes.

After a few minutes there was silence , it was just Melissas breath i heard , so i guess she slept.


-Harry?
-Tomorrow is Candys birthday, i will make a suprise.
-Yes, okej i text Louis.






''Boobear , tomorrow is Candys birthay, we are gonna make surprise two suprises :) xx''
''Okej, thank you that you said it too me :)  PS. dont call me boobear and , goodnight xx

-What did he said.?
-He said : Okej, thank you that you said it too me :)  PS. dont call me boobear and , goodnight xx

-Haha , no but I love you, when she said that i bent my head down and took up her chin so our lips where in  level , then i kissed her. I could feel her smiling to my lips. Then i said.

-I love you to ,Good night beautiful

-Good night my prince, said Melissa and smiled.
After a few minutes there was silence again. So i decided too sleep.


NÄSTA DAG :


Candys perspektiv :

Jag vaknade av att Melissa drog i mig.

-Candy , ska vi göra frukost åt killarna?
-Vart är dem
- Dem sover.
-Louis då ?
-Han sa att du puttades för mycket så han sov i soffan, sa Melissa och skrattade.
-
Haha, roligt, sa jag med en ironis ton.

Jag och Melissa gick ner för att göra frukost åt killarna, Melissa tog andra vägen men jag brydde mej inte.

När jag gick var precis vid dörren till köket så kände jag att  en hink med vatten hällade över mig........Och killarna och Melissa skrek  !! HAPPY BIRTHDAY !! Dem stod bara och skratta åt mej......

Såja del 9 uppe !!

gjorde en LÅNG DEL !! Bara för er :))
BRA / DÅLIG ??
VAD TYCTE NI ?? :)

så kommentera :)) xxx





Kommentarer
Hanna säger:

Den var så himla bra och om jag ska vara ärlig så har min mamma sagt att jag inte får läsa mera noveller för att jag tittar på datan för mycket ;) xx

2012-04-17 | 19:00:30
Karin säger:

Jätte bra! Kolla gärna in på min novell! :)

2012-04-17 | 19:09:22
Bloggadress: http://oneedirectionnovell.blogg.se/
Anonym säger:

Snälla MEEER!!! Du är bara bäst på det!!!!! Du har en gåva ;) xx

2012-04-18 | 07:09:13
ilse säger:

SUperduper bra!!! Vill ha meeeeeeeeeeer! Snälla skynda med nästa! :)

2012-04-18 | 14:46:33
Linda&Anna säger:

Läs och kommentera gärna våran 1D blogg :) <3

2012-04-19 | 15:02:06
Bloggadress: http://onednovelllll.blogg.se/
Linda säger:

sååå himla bra , snälla skriv meeeeeeeer!

2012-04-19 | 21:15:00
stefanie säger:

Jättebra! Ge oss nästa nudåå??;))



Har lagt upp nya imagines nu! :) roligaaa

kika in!

http://1Dimagen.devote.se



xx

2012-04-19 | 21:52:40
Bloggadress: http://1Dimagen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback