One Thing Del 10

HÄNT :
Candys perspektiv :

Jag och Melissa gick ner för att göra frukost åt killarna, Melissa tog andra vägen men jag brydde mej inte.

När jag gick var precis vid dörren till köket så kände jag att  en hink med vatten hällade över mig........Och killarna och Melissa skrek  !! HAPPY BIRTHDAY !! Dem stod bara och skratta åt mej.

Candys perspektiv :

Jag fick en hinkvatten på mig, och det skämiga var att jag hade ett linne som var vitt och när jag fick vatten på mej så syndes min rosa BH igenom.

-Haha, Candy din BH.
-Hm... English please, sa Liam.
-Haha, okej.
-Happy birthday Candy again, sa Allihopa.
-Thank you very mutch, medans jag sa det kom alla fram till mej och kramade mej. Alla blev lite blöta eftersom att jag var själv blöt.
När Louis var framme vid mej och skulle säga grattis , så kolla han mig i ögonen och sa

- Happy bithday , my beautiful. Och kysste mej passionerat.
-Hahah thank you sa jag mellan kyssarna, jag och Louis glömde bort att dem andra också var i rummet tills Niall sa.

-Get a room ,  och blinka med ena ögat.

När vi var klara så satt vi och prata om allt möjligt, sen så viska Louis till killarna.

-Ska vi gå hem och bytta om och fixa allt ?

Jag fattade inte vad dem pratade om så jag var bara tyst.

-Okej , bye we have to go now, sa Zayn och Niall och Liam följde efter för att  ta på sig skorna.
Det var bara jag, Melissa, Harry och Louis kvar i köket.
-Okej , bye ladies. Se you at night , sa Harry och blinka med ena ögat och gick för att kyssa Melissa.

Jag visste inte vad dem prata om ?? Vaddå ses i kväll ??

-Bye sa jag och kysste Louis.

När killarna gick så vände jag mej snabbt om till Melissa.

-Melissa vad menade dem??
-Jag vet inte, men det jag vet är att vi ska fixa oss.
Vi gick upp på rummet och satte oss på sängen.

-Melissa berätta snälla,SNÄLLA!!
-Okej, du fyller ju år idag och Louis har fixat en fest där många personer ska komma.
-VAA ?!?? du skojar !
-Han sa att det var personer du JÄTTE GÄRNA vill träffa.
-Berätta mer.
-Det är det ända jag vet.
-Okej , då sätter vi igång och fixar oss !, sa jag och log.

Melissas perspektiv :
Candy sprang runt i lägenheten och visste inte vad hon skulle ha på sig.
-Melissa ??
-Ja.
-Denna då passar denna ?





-Den är sådär, har du ingen annan??
-Jo denna då?



-Perfekt.
-När skulle dem komma?
-Klockan 8.-
Hur mycket är den ?
- 5.
-Melissa ? vart ska du ha på dej?
-Jag ska ha denna



-AHA riktigt fint.
Jag tog plattång för att platta håret, jag gjorde några lockar , och gjorde några i Candys hår.
När vi var klara var det 2 timmar innan killarna skulle komma.

-Ska liam gå? frågade candy
-Ja han ska gå med Danielle.
-Jaha, du får vi mötta henne, sa Candy och skratta.
-Hur mycket är klockan, frågade Candy.
-Klockan är 7.
-Okej, vet du verkligen inget mer??
-Nej.
Dem hade inte sagt något , dem sa bara att det var någon vi ville GÄRNA träffa.

1 timme senare :
KNOCK KNOCK
Candy dörren .. dem har kommit.
Candy spreng genast till dörren innan hon öppna så kolla hon sig i speglen, och fixa till sig.

Candys perspektiv :
-Hello.
Danielle var också med dem
-Hello  , are you guys ready sa Liam.
-Yeah, sa jag och kramde om Danielle ,
-Im Candy, Louis girlfriend.
-Im Danielle, Liams girlfirend.
-Hhaha i know, sa jag och blinka med ena ögat .
- So can we goo , sa Niall.
-Yeah sa jag och alla nickade instämnade.


I PARTYN :
Vi var framme och knacka på ,plötsligt kom en vakt och öppna.
Va varför är en vakt här, Aja det är nog bara för killarnas säkerhet.

-När vi kom in möttes vi av Justin Bieber och Selena Gomez eller var det han, HERREGUUD !! det var verkligen han ??VAR det därför vakten var där ute.
Jag vände mej om till Melissa som såg vad jag såg jag och hon tänkte nog på samma sak.
Vi ville skrika och säga att Justin Bieber är i närheten.
Men det kunde vi ju inte.

När justin kom till mej gör att hälsa kolla han från top till tå på min kropp.

-hi are you the birthdaykid , sa han och blicka med ena ögat.
-Yeay , my name is Candy.
-My name is Justin .
-HAHAH i know.
Efter några timmar var alla fulla.
Förutom jag och Louis, vi hade inte druckit så mycket.
Jag går upp på dansgolvet och dansar  med Louis plötsligt går Louis för att ta en paus.
Sen kommer Jusitn , han var riktigt full, han kommer och dansar med mej.
Ah ingen fara.
Sen kommer han närmare och närmare och det börjar bli läskigt.
Efter en sekund så tryckte han sina läppar mot mina..................

OJ OJOJ !!
JUSTIN BIEBER HÄR JAO!! ;)
vad tror ni kommer hända !!!
JAg vet riktgti dålig text och kanske några stav fel men säg till !! men skrev riktigt snabbbt eftersom ni skulle få en del :)
VAD VILL NI SKA HÄNDA ??
Kommenter a gärna :) xx

Kommentarer
ilse säger:

ÅÅÅ vad bra! Hoppas bara att Louis och Candy inte börjar bråka!

2012-04-20 | 08:30:01
Anonym säger:

JAG VILL ATT LOU SKA FÖRSTÅ ATT JUSTIN VA FULL OCH SÅ KOMMER LOU IMELLAN!!! OMG! MÅSTE LÄSA MEEER!!! Snälla skriv så snart som möjligt!!! DU ÄR BÄST!!! :D

2012-04-21 | 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback