One Thing Del 12

HÄNT:   Melissas perspektiv :

-Can't we have a sleepover? frågade jag, och såg hur deras ansikten lös upp.
-YEAH BUDDIE! sa Niall glatt och alla skrattade till.
- But.. can't I and Candy sleep at my place, alone? If it's okay for you! sa Louis, och kollade på candy.
-Yeah, sure. svarade hon, och alla nickade.
- I WAN'T TO SE A SCARY MOVIE! sa Danielle, som hitils suttit tyst brevid Liam.
-Me to! sa Harry, och alla nickade instämande förutom jag. För jag verkligen hatade skräckfilmer..
-What is it Melissa ? Your afraid? sa Liam retandes.
Jag ville inte verka mesig, så jag sa bara;
-No! I'm in!

Melissas perspektiv :

Vi släppte av Candy och Louis i louis hus,
-Bye Candy and Louis.
-Bye everyone, sa dem och gick.
-So wich scarymovie we are gonna to see , sa jag och försökte inte vissa mej så svag fast det gick väldigt dåligt.
-What is it Melissa, i know you are afraid? arent you sa Zayn och blinka med ena ögat
-Ehmm. a little bit

Candys perspektiv :
Varför ville Louis inte sova över med dem andra, jag visste att han ville någonting, jag hade aldrig varit ensam med Louis någongång det känns lite obehagligt. Vi gick in till hans rum , Louis satte sig på sängen och jag på fåtöljen.
-Soo.. emm what will you doo? sa jag efter som det var en tyst minut.
-Im are tired can we sleep?
-Yeah sure.
Jag går för att bytta om, när jag exakt skulle vända mej om och gå så säger louid.
-Where are you going?
-To the bathroom to change sa jag och log.
-But you can do it here ?
-Ehh... okej sa jag och log.
När jag börja dra av mig kläningen så kolla Louis på mig.
-I remember when wee meet in the dressrom.
jag kunde inte hålla mej för skratt, och började genast skratta jag var nära på att ramla men sån tur var så fånga louis mej.
-Ohh thank you, medans jag sa det så kolla han på mej med sina fina blåa ögon , han hade lika fina ögon fast än han fått ett blåmärke,  jag kollade i hans ögon och sen närmar hans läppar mina,vära läppar är bara några centimeter i från varandra, jag böjer mej dem sista centimetrerna och våra läppar möts i en perfekt kyss, det går över till hångel och det blir mer passioneraren än vanligt.


Vi ramlar bak i sängen och fortsätter att hångla.
jag känner Louis hand på min bara mage, det är förens nu jag märker att jag har bara trosor och BH.
Jag ser hur Louis drar av sig kalsongerna och börjar dra av mig mina trosor , jag tvekar lite och tänker är jag verklligen redo ???
Självklart ser Louis det och släpper mina trosor .




-Louis i dont know if im ready.....






ETT MELLAN KAPITEL ville ha 7 kommentarer på den andra men,
ja så är det man kan inte alltid få som man vill :)

men här är ett TRÅKIGT KAPITEL.
FICK EN KOMMENTAR PÅ ATT KAN DU UPPDATERA OFTARE JAG FÖRSÖKER HITTA INSPIRATION MEN HAR INTE MEN IDAG HADE JAG :))
JAG tänker INTE skriva  kommentera eller minst ex. 10 kommentarer ni får kommentera själva så får jag se hur många som kommentarer 

HA DET BRA !! xx
följ mej på twitter så följer jag dej :D @MrsLaila1D

Kommentarer
ilse säger:

Jag ÄLSKAR novellen! den är jättebra hoppas det kommer en del så fort som möjligt! ;)

2012-04-25 | 20:53:14
Anonym säger:

MEEEEEEEEEEER!!! DU Ä BÄST!!!! :D

2012-04-28 | 10:19:36
Just me :) säger:

Snälla gör en så fort som möjligt!! :)

2012-04-28 | 10:20:34
Anonym säger:

MER PLEASE! :)))))))))))

2012-04-28 | 10:20:59
Anonym säger:

Snälla meeer !!

2012-04-28 | 11:53:08
j säger:

Snälla Meeer! Jag är kär i novellen och candys och louis!!!

2012-04-28 | 21:11:53
Bemzii ♥ säger:

Braaaa;]

2012-04-29 | 23:45:00
Bloggadress: http://Http://mspbemzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback