One Thing Del 21

Hänt :
-Your fans,louis i love u but...., jag han inte säga meningen , han la sitt pekfinger på min läpp och sa.
-Candy, smile you are beautiful. i really fucking  love you,Candy... i love u.. okay dont think about fans, say to you okey?
-Okay.
-And please dont smoke and drink.its not good.
-Yeah okey, sa jag och log.
Jag visste inte om Louis sa det om han menade det eller sa det för att göra mi glad.

Candys perspektiv :
Mina ögon lock blev tyngre och tyngre och jag föll i en sömn.
Jag kunde höra hur Louis bärde mig till sängen och la täcket över mej.
Jag kände ett par läppar på min kind och sen pussade han mej.
-I love you Candy, and i will always love you dont forget that.
Han pussade mej igen och jag kunde höra hur han börja plocka/städa undan.
-Ilove u too , tänktre jag för mej själv.
* 2 timmar sedan*

Jag vaknade och satte mej snabbt upp.
Jag drönde att Louis lämnade mej och gick till en annan tjej.
Jag började gråta och jag kunde se hur Louis log och sov bredvid  mej.
Han hörde mej gråta och satte sig upp och omfammnade mej.
-Babe why are you crying?
-I..dreamed..jag kunde inte få fram orden så jag vara bara tysy.
-Its okay..just sleep.
Vi la oss i sängen igen men jag hade hans armar runt om mej och mitt huvud log på hans bröstkorg.
Jag kände Louis hand på min rygg och kände mej trygg.
Jag kunde höra hur Louis somna oh jag bestämde mej också för det.
Jag kolla på Louis en sista gång,
Jag har världens bästa pojkvän, viskade jag för mej själv.
Han sov vilket jag trodde så jag lutade mej och kysste honom.
Han besvarade kyssen och du såg hur han log.
-Aren't you sleeping? sa jag och log.
-haha no i just wanna good night kiss, sa han och blinkade.
-Hhaha okej, goodnight sa du och bestämde mej för att sova.

Förlåt !
har haft annat :)
jag hade heeelllltttt glömt bort att jag skulle lägga upp typ 2 per dag.
Men jag ska göra det :)
Ni får ett till kapitel idag :) bar för att gottgöra er ! <3
twitter : @MrsLaila1D

Kommentarer
Ilse säger:

ÅÅÅ så bra! Candy + Louis = <3! :)

2012-06-04 | 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback