One Thing Del 22



hänt :

* 2 timmar sedan*

Jag vaknade och satte mej snabbt upp.
Jag drönde att Louis lämnade mej och gick till en annan tjej.
Jag började gråta och jag kunde se hur Louis log och sov bredvid  mej.
Han hörde mej gråta och satte sig upp och omfammnade mej.
-Babe why are you crying?
-I..dreamed..jag kunde inte få fram orden så jag vara bara tysy.
-Its okay..just sleep.
Vi la oss i sängen igen men jag hade hans armar runt om mej och mitt huvud log på hans bröstkorg.
Jag kände Louis hand på min rygg och kände mej trygg.
Jag kunde höra hur Louis somna oh jag bestämde mej också för det.
Jag kolla på Louis en sista gång,
Jag har världens bästa pojkvän, viskade jag för mej själv.
Han sov vilket jag trodde så jag lutade mej och kysste honom.
Han besvarade kyssen och du såg hur han log.
-Aren't you sleeping? sa jag och log.
-haha no i just wanna good night kiss, sa han och blinkade.
-Hhaha okej, goodnight sa du och bestämde mej för att sova.

Candys perspektiv:

jag vaknade av att det luktade så gott i huset.
Det luktade pannkakor.
Jag vände mej om och såg inte Louis
Jag sattte mej upp på sängen och la fötterna i golvet.
Jag hade på mej gårdagenskläder : pyjamas.
Jag bestämde mej för att gå ner till köket.
-Louis
-Hello my darling, sa han och gick fram till mej. HAN La händerna på mina höfter pch gav men en mjuk  kyss på munnen.
-Its swell good , HAVE YOU DONE PANCAKES, SA JAG GLATT.
-Hahah, im happy too se you happy Candy, sa han och la sin hand på min kind.
Jag sa inget och rodanade bara.
-And you are meautiful when you blushing too.
-Hahah, sa jag sarkastiskt.
-No  i actually mean it whole you are beautiful, and yes i have done pankaces sa han och log.
-Then i wanna eat im hungry.
-Yeah , im gonna serve for you.
-Hahahh yeah why not.
* 3 TIMMAR SENARE *

Vi hade ätit klart,städat,diskat och  nu satt vi  och kolla på tv.
Vi kollade på topmodel.
Dem skulle posa nakna, vilket var akward att sitta i samma rum när Louis ochkså kolla.
-Oh that girl was hot, sa han och jag blev lite avendsjuk.
Jag stängde av tv och Louis kolla på mej.
-Hahah Candy im just kidding you are hotter than that girl, you are cute when you are jealus.
I just wanted to see what you gonna to say.
-Hahah, sa jag jag visste inte vad jag skulle säga.
-Candy i have a suprise for u.
-What? sa jag och log.
-Des vacanses a Paris., han sa det med en fransk dialekt men det lät inte så bra.
-Hahha, can you speak french, ahha and you just kidding.
-No i mean it.
-Seriosly? sa jag en resa till paris med världens bästa pojkvän.
-We are going today, sa han glatt.
-Today ? s ajag och var förvånad

Ilses perspektiv :

Killarna hade bara kommit hem igår.
När jag såg niall så fick jag fjärilar i magen jag visst einte varför men jag bara fick det.
Niall sa att han ville prata med mej men jag visste inte varför.
Jag var nervös inför vad han skulle säga.
Jag satt nu på en cafe och väntade på att han skulle komma.
Och där kom han in genom dörren, äntligen han kom till mej och log.
-Hello sa han och kramade mej.
-Hello sa jag lika glatt och kramade om honom.
-Han beställde en kopp kaffe och vi satt under tystnad.
-You wanted to say something, sa jag och log för att inte verka taskig.
-Yeah i dont know how to sau this but.
-Ilse... i....think...i....love....u..............

Jag skulle lägga ut en i måndags men kom på att jag hade ett stort NO prov så var tvungen att fokusera på det !

fick bara en kommentar på den förra :/// skriver jag dåligt ??
elller jag uppdaterar nog dåligt.
ni får ett kapitel imorn  PROMISE.

OJ.. lite ilses perspektiv här,niall gillar henne hur går detta?

twitter : @MrsLaila1D

Kommentarer
Ilse säger:

Såå bra! Du skriver jätte bra! :)

2012-06-07 | 23:15:48
Vanessa säger:

du skriver jäääääääätte bra!!!!!!!!!' :D

2012-06-08 | 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback