One Thing Del 23

hÄNT :
Ilses perspektiv :
Killarna hade bara kommit hem igår.
När jag såg niall så fick jag fjärilar i magen jag visst einte varför men jag bara fick det.
Niall sa att han ville prata med mej men jag visste inte varför.
Jag var nervös inför vad han skulle säga.
Jag satt nu på en cafe och väntade på att han skulle komma.
Och där kom han in genom dörren, äntligen han kom till mej och log.
-Hello sa han och kramade mej.
-Hello sa jag lika glatt och kramade om honom.
-Han beställde en kopp kaffe och vi satt under tystnad.
-You wanted to say something, sa jag och log för att inte verka taskig.
-Yeah i dont know how to sau this but.
-Ilse... i....think...i....love....u..............


iLSES PERSPEKTIV :

Det hade kommit helt oväntat.Vänta hade jag hört rätt? Gillade han verkligen mej?
Eller skämta han bara? Men det är inget att skämta över, eller?
Han titta på mej med sina fina vackra ögon, jag smälte inombords.
Jag fick fjärilar i magen dom var hur vilda  som helst.Jag visste inte vad jag gjorde förrens jag kände hans läppar imot mina.
Han var riktigt bra på att kyssas
När vi avslutade kyssen så såg jag hur han ångrade sig.
-Oh ..sorry ..im so.
-Han han inte säga klart meningen, förrens jag avbröt honom.
Jag flina och kolla på honom.
-Its okay...i like u too, när  jag sa det så kunde jag se glädje i hans ögon.
-Rea...ly? sa han med en förvånad men endån glad ton.
-Yeah, sa jag och la min hand på hans kind.'
-I love u..niall..horan.
Han la sin hand på min kind och sa
-I love u too Candy..
-So du you..eh..want to bee my girlfriend.
-I guess my heart will that, sa jag och han börja skratta.
Han betalade och sen gick vi ut hand i hand.

Melissas perspektiv :
Harr hade kommit hem igår
Han låg ooch sov fortfarande medans jag stod i köket och lagade frukost.
Hm..jag blev rätt så trött jag hade blivit trött dem här senaste dagarna.
Jag hade också kräkt men det var nog att jag hade ätit någonting dåligt.
Jag gjorde pannkakor, jag blev klar med dem och la dem på en tallrik.
Jag gick in till toaletten och tod upp en påse där gravitettest var.
Jag var osäker om jag var gravid.
Det kunde jag ju inte vara!
Jag ska inte vara det !
Jag är ju liten och ska fokusera på skolan.
Jag tod testet och väntade i minst 10 min.
Äntligen ett tecken.
PLUS !
nEJ DET FICK INTE VARA SANT ! hur ska jag göra detta , Vad kommer harry göra.
Snälla jag måste berätta för honom.
Eller nej jag tar bort barnet imrogon.
Eller..jag måste säga till harry.
Tårarna började rinna och jag kunde inte stoppa dom.
Jag hörde harry knacka på dörren och fick panik.
Jag slängde testet i soptunnan och torka alla tårar och öppnade dörren.
-Hello hArry sa jag och kysste honom.
-Hello my beatu, wait?
-Jag försökte undvika att kolla honom i ögonen men det gick inte.
-Are you crying?
-Hahha no i got something in my eye i fingered and then i got tears, AHHA.
-Are you sure?
-Yeah, sa jag och förskte låta övetygande.
Han gick in till toan och jag gick till köket för att duka fram.
Efter några minuter ropade harry.
-Babe?
-Yeah!
-Come.
-Okej
-What this sa han och tod fram gravidtestet.
Oh naj hittade hand det , vad ska jag göra nu.
-Are you pregnant, sa han och var förvånad.
-Jag sa ett kort ja och tåranra började rinna.
-Are you pregnant.
Jag visste inte vad jag skulle säga jag sa je.
Han frågade mej igenoch jag var bara tyst.
Jag sjönk ner till golvet och drog upp benen till hakan och la huvudet i händerna.
Och lät tårarna rinna.
-Harry im sorry, i dont know what to doo.
Han kom fram till mej och kramade om mej.
-Melissa its okay dont cry please.
Oj ojoj !

HoN ÄR gravid vad tycker ni om det ?
vad kommer hända?
Ilse då med henne och niall kommer det gå bra?
5 för nästa det var ju en längre del :D
twitter : @MrsLaila1d

Kommentarer
Vanessa säger:

sluta vara så hiiiiiimla bra på att skriva noveller!! MEN SLUTA ALDRIG! Hon är gravid ! :D OMG!! :D

2012-06-09 | 01:12:39
Maja säger:

Oj oj oj, hur ska det gå?

Nu är det mkt roligare att läsa när det inte är så mkt stavfel! ;)

Fortsätt skriv! <3

2012-06-09 | 07:52:08
ilse säger:

OMG! hon är gravid!! såååå bra!

2012-06-09 | 17:49:41
ilse säger:

ÅÅÅ jag måste ha nästa del! Du är så duktig!

2012-06-09 | 21:34:14
Bloggadress: http://ilsesdagbok.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback