One Thing Del 25

HÄNT :

Harrys perspektiv :


Jag fattade inte varför jag skrek på henne, jag var nog bara lite arg.
Jag ville ha barnet, men vad skulle paul säga? jag är fortfarande inte redo att bli pappa än.
Eller?
Jag blev orolig över Melissa och gick till toalett  dörren och knackade.

-Melissa,are you there? Please babe open the door, im sorry for what i said please open the door.
Jag sa det i minst 10 mimuter innan jag fick nog,jag gick till köket och tod en kniv.

Sen öppnade jag dörren med den.
När jag såg henne la hon bara där i golvet och sov.
Jag log för mej själv och böjde mej ner.
Jag smekte hennes kind och log.
-Melissa im sorry for what i said, please forgive me.
Jag visste att hon inte skulle svara så jag lyfte upp henne och bar henne in till sovrummet....





Candys perspektiv :


Jag och Louis landade för en timme sedan.
Vi hade hunnit åka till hotellet,och lagt ner våra saker.
Han ville käka så vi gick ut och gjorde det.

-Babe were will you goo?sa han och höll min hand.
-I dont know were will you goo?
-We can go to this, sa han och pekade på en reasturang som hette Bonjour.
-Hahah yeah sure.

Vi gick in och där var det fult med folk, inte många men lagom.
Jag gick in och letade en plats,medans louis stod och prata med fans. Det sog ut som det.
Jag satt i minst 10 min och bara väntade.
Liksom detta är vår resa,måste alltid fans komma vart vi än går.
Jag har inget emot det, jag ÄLSKAR hans fans men det passar inte just nu.
Han kom gåendes mot mig.


-Äntligen!
-Hello darling have you waiting long.
-Yeah,i thougt that you forget me.
-No i would NEVER forget you, sa han och böjde sig ner och kysste mej framför all folk vilket gjorde mej gladare.Att han vågat göra framför människorna som det kan finnas papparazzis bland.
Vi avslutade kyssen.
Och började äta vår goda mat.
Vi åt en god biff sen var det efterrät, jag tod pannakakor som kallas creep på franska och Louis tod någon choklad kaks fyllning.

-Candy,i wanna give you something.
-Yeah sa jag och log.
Han tod fram en ask och böjde sej på knä.
Nej...kommer han fria nu eller ? vad ska jag säga ?? att jag inte är redo än.



Harrys perspektiv :


Jag vaknade av att solen lös in genom gardinerna, jag gick snabbt upp och drog för dem och la mig i sängen i gen.
Jag kollade på Melissa,hon sov fortfarande.
Hon var riktigt fin när hon sov, hur kunde jag varit så taskig mot min ängel.Henne som jag älskade mest i hela  världen.
Hon öppnade ögonen sakta och vi kollade varandra i ögonen.

-Melissa,please forgive i no i was a jerk last night, but please forgive me.
-Harry,its okay i know its a hard decision to determine.
-I just wanna say im sorry and.
-And what,sa hon
-I wanna the baby.......

Kapitel 25 uppe :)
haha tycker att jag har rätt bra uppdatering eller ? vad tycker ni ? ;)

harry vill ha barnet ;) och kommer Louis fria?

Jag kan bara säga att ni kommer inte FÖRVÄNTA er hur den slutar ahahah :)

twitter: @MrsLaila1D

Kommentarer
Maja säger:

Bra del!!

Vill ha mer nuuuu!

2012-06-12 | 14:16:57
Vanessa säger:

Vill ha MEEER!!!! Allvarligt.. Jag kommer döööööö om någon av dom gör slut!!! :( DU ÄR BÄST!! :D

2012-06-12 | 19:09:21
ilse säger:

OMG!!! SÅÅÅ SPÄNNANDE! jag kan inte vänta på nästa del!!!

2012-06-12 | 22:03:28
Bloggadress: http://ilsesdagbok.devote.se
Anonym säger:

skit bra mer

Svar: jag håller på :)
lailaswagantra.blogg.se

2012-06-13 | 14:53:54
Bemzii ♥ säger:

MER:D

Svar: jag håller på :)
lailaswagantra.blogg.se

2012-06-14 | 09:36:11
Bloggadress: http://mspbemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback