One Thing Del 26

HÄNT :

HARRYS PERSPEKTIV :

-Melissa,please forgive i no i was a jerk last night, but please forgive me.
-Harry,its okay i know its a hard decision to determine.
-I just wanna say im sorry and.
-And what,sa hon
-I wanna the baby.......


Melissas perspektiv :
Jag ryckte till när han sa det.
-Do you? sa jag och lät lite förvånad.
-Yeah,sa han och log lite.
-Are you sure harry?I dont want to force you into something you dont want.
-No,i mean it i wanna the baby.
Jag kasta mej över harry och börja kyssa honom.
Jag låg överst och han log underst,vi rullade i sängen och sen var jag tvungen att avbryta.
Jag fnissa och försökte ta några andetag.
-Haha,harry we cant we have the baby now.
-Oh, a han och gjorde valpögon.
-So what are we gonna do today?
-Um..maybe we can meet the boys,except Louis And Candy, sa harry
-Why?
-Beacuse theyre in Paris.
-Whaattt?
-Hahaha,yeah.
-No,i would also go to Paris.
-Maybe...you ae gonna go?, sa han mystiskt
-What??are you kidding.
-Maybe, sa han, jag knuffade till honom på armen.

Ilses  perspektiv :
Jag och Niall hade varit tillsammans i 1 vecka nu.
Vi hade inte sagt det till resten av killarna men vi skulle göra det idag, vi skulle göra en överraskning till Harry Och Melissa.Eftersom dom andra var upptagna
-Are done babe?sa niall och fixade sig i speglen.
-No, sa jag och tog några drag med mascaran.
Efter 10 min var jag klar och gick ut till NIALL.
-Now i done, sa jag och log stort.
-Han tod tag i min hand och vi gick ut genom dörren.
Vi bestämmde oss för att gå så det tod typ 20 min.
Vi var framme och gick in i hissen vi tryckte in våning 9 och hiss dörrarna stängdes.
Vi var framme vidd harrys dörr och knackade på.
Harry öppnade dörren och såg på oss.
-Im i didnt know that you guys are comming.
-Move on dude im hungry , sa niall ''I didnt eat before i came''
Vi gick in och harry stängde dörren.
-Melissa come down.
Melissa kom ner, och hälsade på oss.
-So i and niall come here for a reason.
-Okej?sa harry
-We wanna to telll you guys something.
-Wee too, sa harry och melissa kollade oroligt.
-You guys can begin , sa jag och peka på harry och Melissa.
-Okej.
-Im pregnant.....,sa melissa
Va är detta sant ? Men hon är fortfarande ung..... eller??

Sorry, jag är i marocko nu och det finns ingen internet man måste köpa så vi köpte men nu har jag internet :D
5 kommentarer för nästa.
Den kanske kommer upp idag kväll ;)
twitter : @MrsLaila1D

Kommentarer
Anonym säger:

Snälla försök uppdatera oftare! Tack för bästa bloggen Ever!

Svar: jag håller på :)
lailaswagantra.blogg.se

2012-06-21 | 11:58:20
Jag :D säger:

SNÄLLLA MEEEER!!!

Svar: jag håller på :)
lailaswagantra.blogg.se

2012-06-21 | 11:59:19
Hej säger:

Du är bäst! Vill ha mer! :)

2012-06-21 | 11:59:47
Celicia säger:

Gud va spännande!!! :D världens bästa blogg alltså!!

2012-06-21 | 12:00:25
CARROTS säger:

Snälla uppdatera oftare! Beeeeeeer dig! :)

2012-06-21 | 12:01:12
Vanessa säger:

Kan du försöka skriva längre? Man vill aldrig sluta läsa jue! ;) du är bäst på det här!! Författare nästa?

2012-06-21 | 12:02:04
Karro säger:

Herregud, snälla uppdatera ikväll! :D

2012-06-21 | 12:03:02
ilse säger:

sååå bra! HAr saknat den! :)

2012-06-21 | 16:44:13
Bloggadress: http://ilsesdagbok.devote.se
Ebba säger:

Heeeej bra blogg!!! kan vi ha länkbyte? :) Kram Ebba

2012-06-26 | 15:06:55
Bloggadress: http://lovelyonedirection.blogg.se/
Anonym säger:

Slutar läsa nu!

2012-06-30 | 12:39:34
Nelly säger:

Bästa novellen ever!

2012-06-30 | 23:45:28
Bloggadress: http://nellyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback