One Thing Del 24

Hänt :

-What this sa han och tod fram gravidtestet.
Oh naj hittade hand det , vad ska jag göra nu.
-Are you pregnant, sa han och var förvånad.
-Jag sa ett kort ja och tåranra började rinna.
-Are you pregnant.
Jag visste inte vad jag skulle säga jag sa je.
Han frågade mej igenoch jag var bara tyst.
Jag sjönk ner till golvet och drog upp benen till hakan och la huvudet i händerna.
Och lät tårarna rinna.
-Harry im sorry, i dont know what to doo.
Han kom fram till mej och kramade om mej.
-Melissa its okay dont cry please.


Melissas perspektiv :


Det var rätt skönt att sitta med harrys armar runt om mej.
Vi satt i minst en timme under tystnad.
det var det att jag inte ville ha barnet, utan att jag inte var redo än att bli mamma.

-Harry what should we do?
-I dont kno, but if we hide the baby its saame as  we are killing our  baby.
sa han och la huvudet på min axel.
Han hade rätt, jag ville inte döda mitt eget barn. Vem vill göra det?
-We must determine a decision. sa jag till sist
-I want the baby.
-Yeah me too, but what would Paul say?
-I dont know, harry? its our child not pauls,and if you not want the baby you can go.
-Thats my child too, and WE will make the decision.
-What now? so you dont wanna the baby.
-No,skrek han i mitt ansikte.
Vaddå? han ville nyss ha barnet eller? -
-Then, fine we break up,
sa jag och reste mej upp och gick in till toaletten med snabba steg och stängde snabbt dörren, samtidigt som jag gled ner för dörren.


Jag och harry hade varit tillsammans i nästan 4 månader, hur kunde han säga att han inte vill ha barnet, och sen att han SKREK på mej var första gången.
Jag ville bara vakana upp ur denna hemska mardrömmen.
Mina ögonlock blev tyngre och tyngre tills sist så somnade jag.


Harrys perspektiv :

Jag fattade inte varför jag skrek på henne, jag var nog bara lite arg.
Jag ville ha barnet, men vad skulle paul säga? jag är fortfarande inte redo att bli pappa än.
Eller?
Jag blev orolig över Melissa och gick till toalett  dörren och knackade.

-Melissa,are you there? Please babe open the door, im sorry for what i said please open the door.
Jag sa det i minst 10 mimuter innan jag fick nog,jag gick till köket och tod en kniv.

Sen öppnade jag dörren med den.
När jag såg henne la hon bara där i golvet och sov.
Jag log för mej själv och böjde mej ner.
Jag smekte hennes kind och log.
-Melissa im sorry for what i said, please forgive me.
Jag visste att hon inte skulle svara så jag lyfte upp henne och bar henne in till sovrummet....

Vet en riktig tråkig del.
Men snart är denna novellen slut, typ bara 5-6 delar kvar tror jag haha :)

För att jag vill börja på en annan :)

så om ni vill vara med så kommer det upp en tävling när denna novellen är slut.
har ni tips på vad ANDRA novellen ska handla om ?
skriv gärna :D !


twitter : @MrsLaila1D


Kommentarer
V säger:

Hoppas dom behåller barnet! :D du är sjukt bra på att skriva noveller.

Tips på din andra novell: typ likadan som denna? :D

2012-06-11 | 16:08:42
ilse säger:

ÅÅÅ hoppas det blir en liten Harry junior eller Melissa junior!

2012-06-11 | 16:37:40
Bloggadress: http://ilsesdagbok.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback