One Thing Del 14

-Melissa , vi var riktigt nära men sen kommer ni in och förstör allt, sa hon och börja skratta.
-Men vi kunde inte veta vad ni gjorde.
-Hahah , men ni borde förstå det själv
-Hur går det med Harry förresten
Plötsligt öppnades dörren oh där stod Harry och Louis.
-Are you guys talking about us....

Melissas perspektiv :
-Hahha, ye..
-
Harry look at those amazing girls.


-Ha-ha..
Innan jag han säga klart meningen så kände jag Harrys läppar i mot mina.
Och jag kunde se hur Louis också kysste Candy.
Harry la sig över mej och börja kyssa mej.
Samma gjorde Louis på Candy.
Plötsligt stod Zayn och Niall vid dörröpningen..

-
Why are you doing? sa zayn och han skratta mellan orden.
Niall och Zayn drog bort Louis och harry ifrån oss.
Niall tog Louis och Zayn tog Harry.

-
release (SLÄPP OSS) us, sa harry
jag börja skratta det såg så roligt ut när zayn drog harry ut genom trappan, och släppa ner honom
Jag följde efter, jag kunde se hur Louis och Candy stanna kvar i rummet.
-Oh silken tur hon har.

Candys perspektiv :

Dem gick ut genom dörren, och jag kunde inte fatta hur louis lyckades ta sig ur nialls grepp,
antagligen för att han var starkare.
Louis stängde dörren, och gick mot mej.
Louis  la sig  över mej  och börja kyssa  mig.
Jag försökte säga nånting mellan kyssarna men det gick inte.

-Louis .. not noww. they are down and can come up to us any second, sa jag och log

*KNOCK KNOCK *


-Are you guys done, we want to see the movie... or you wanna stay in the room all night ... and to the.... emm yeah thing....people do in the bed... , hörde ag zayn säga och jag kunde föreställa mej honom klia sig bakom örat.
-Louis come on we can do it when they gone.
-Yeah okej.
-
Can i come in?
-Yeah.
-
So the other say that if i dont take yo guys with me , they wont not let me watch the movie.
-Hahah, are they so mean..
-
Haha , yeah...

Melissas perspektiv:
-Oh finally! sa jag.
-you already missed us? sa louis.
-Hahha, yeah, sa danielle och log.
* Pling Pling*
-Hoes that?
-I dont know, i can open the door.
-No, melissa wait i go whith you, it can be anyone, and im worry about you.
-Hahah, yeah sure ,
sa ja och gav honom en kyss på munnen.
-Then lets go open the door harry, sa jag och log.
När vi var vid dörren så kolla jag genom kikhålet.




-Oh my god, dont say that is him.
-What , melissa?
Ska jag verkligen säga vem det är?? jag mäste ju
-Harry its my ex... Marcus

FÖR ALLA SOM INTE VET VEM MARCUS ÄR VAR DET MELISSAS POJKVÄN I BÖRJAN , HAN GJORDE SLUT MED HENNE.


ibland blandar jag ihop melissa med candy..
så att det blir ibland att Melissa o louis är ihop
NÄR DET ÄR MELISSA O HARRY.
SORRY .. så om ni nu läser något sånt så vet nu vrf :)

ska börja uppdatera bättre !!

Kommentera för mer....

en sak säger jag bara .....


Draman har bara BÖRJAT ..


Följ mej på twitter så följer jag dej :  @MrsLaila1D
:))
kramar Laila xoxo



Kommentarer
ilse säger:

Superbra!!!! :)

2012-05-03 | 14:32:07
Anonym säger:

OMG MER!!!!!!! :D :D asså jag MENAR verkligen detta: DU ÄR BÄST!!!! Följa mig på twitter??? Snälla? :D : @MissLove1D

2012-05-03 | 15:20:29
Ebba säger:

Tack ;) Din ör ju super bra! Harry<3 länkar till nästa ! mer om Harry då !!!

2012-05-03 | 20:16:01
Bloggadress: http://lovelyonedirection.blogg.se/
Anonym säger:

Den är sååå himla bra , snälla skriv meer !

2012-05-05 | 01:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback