One Thing Del 15

Hänt:

-Oh my god, dont say that is him.
-What , melissa?
Ska jag verkligen säga vem det är?? jag mäste ju
-Harry its my ex... Marcus..


Melissas perspektiv :

-
Harry is marcus.. my ex.
-WHat ? what are he doing here?
-im dont know.
-Are we gonna open harry.
-Yeah, i wanna know what he want.
-Harry, please dont do fight.
-Let me open.
-Harry please, you saw louis eye, i dont wanna that would happend to you. Harry please!
-Okej, okej meliisa, now open., I gonna hide me here so he thinkd that you are alone okej?
-okej.
OPEN THE DOOR

-Hej melissa har du saknat mej.
-Vad vill du?
-Jag vill ha dej tillbaks.
-Du gjorde slut med mig, var för vill du ha mej nu?
-Är du hemma ensam?
-Jao, sa jag och tvekade lite.
-Ah okej bra.
Marcus tar tag i min hand och drar mej till honom allting sker så snabbt han kysser mej och då kommer harry.
-What are you doing ?
-VA....vem är du .... swedish please?
-What are you doing, with my girlfriend.
Jag blev väldigt glad över att Harry försvara mej och kallade mej hans flickvän.

-Um thats my girlfriend and i can do what i want.
-Haha, thats  my girlfriend, sa harry och drog mej till honom.
Jag vänder mej om och ser resten stå där.
-Now get out of her !!
-Why?
-Because i say it. , sa harry med en sträng röst.
-Melissa , detta är inte över än du ska bli min och bara min , du ska se.. hörde jag honom säga innan harry stängde dörren.
Jag kände inte hur mina tårar började rinna förens harry la sin hand på min kind.

-Why are you crying?
-Because if he say something that would happend.
-Come on what can he doo?
-Harry, you dont know marcus , he can do everyting if he wants me.
-Would you gyus talk to eachother alone ? sa niall.
-No we will watch the movie sa jag och tog harrys hand.
FILMEN SÄTTS PÅ ....1 timme och 50 minuter senare


Harrys perspektiv :

-*GÄSPAR* im tired the clock is 3.

-Oh yeah okej.

-So guys lets sleep.
-Liam and Danielle can sleep here.
-Louis and Candy can sleep in candys room.
-Melissa and i can sleep in melissas room.
-Hahh, and Niall and Zayn can sleep with eachother.
-Yeah, okej.
-Soo lets go to our room bye danielle and liam,zayn and niall.
When we come up to melissas room we lay us down.
-Melissa godnight beauti, dont forget to tell me EVERYTHING happens too you?okej?
-Hahh, yeah okej harry i love u to my princess.
I bent me down adn we meet in a lovely kiss and then we sleept.

Next morning !!

Melissas  perspektiv :
Jag vaknade av att solen sken in genom gardinerna.
Harry sov fortfarande, jg bestämde  mig ör att vakna honom.
Jag kysste honom länge tills jag inte kunde andas.
Jag såg hans ögon sakta öppnas och ett leende spreds sig på hans läppar.

-Good morning my boy.
-Good morning my princess , sa han, GAAH.. silken sexig moeon röst han hade.
-How much is the chlock?
-The clock is 13.
-Already?
-Hhahha yeah.
Jag la mej bredvid harry och han drog mej närmare honom.
Han hade sin arm runt mej och jag hade mitt huvud ovanför hans bröst.Plötsligt fick harry ett sms.
Det stod Paul överst.

*PLING PLING*'


You guys will be in teh studio about 1 hours :) xx

-Melissa i have to goo to the studio.
-OH..why? sa jag coh skrattade lite.
-Haha, you really want me dont you?
-Hahah yeah , but  can i come tomorrow ?
-Hhah yeah sure.
-Okej good , jag kolla på harry medans han tog på sig sina kläder.Han var rikgtigt fin i bara kalsonger.
-So we can go down now.
Vi gick ner hand i hand och såg dom andra vara där.
-Paul said that we have to go  to studio about 1 hours.
-Yeah okej.
1 TIMME SENARE

-Bye ladies hope you can do something together, hörde vi dem säga innan dem stängde dörren.
-So what do you guys wanna do? sa danielle och log.
-We can shop, sa candy och log lika snällt tillbaks.
-No , you guys can go i wanna stay home because my head is hurting.
-Are you sure?
-Yeah im sure.
1 timme senare :

-Bye Melissa we are going now.
-Bye.

Jag satt och var inne på twitter, jag hade fått många followers.
Det  hade komit ut några bilder på mej och Harry, så jag klicka in
Det var en bild på när vi kysstes, när jag bläddra ner så såg jag många kommentarer.
Det var mer söta kommentarer än hat kommentarer.

Jag såg en dr det stod : Du borde vara världens lyckligaste tjej, som har en sån fin pojkvän. jag är svensk btw.  hoppas ni är ihop länge hälsa killarna :) xx

Hon var så söt så jag skrev till henne : Hahha , tack det betyder mycket ja det är jag, jag ska följa dej och säga till killarna att följa dej ska hälsa killarna :) xx



Efter det så kolla jag på klockan.
-Klockan är  och dem har inte kommit än ? ah jag tar en promenad så länge.

Jag  tog på mig skinjacka och gick ut.
Jag öppna porten och gick ut oh vad skönt med lite luft , det hade redan blivit mörkt.
Så jg bestämde mig för att ta en runda runt kvarten.
När jag skulle svänga vid ett hörn så kände jag någon ta tag i in hand.Jag vände mej om och såg mmrcus..
-M-M-a-arcus vad gör du här?
-Jag sa ju att du skulle bli min. Jag kände hur hans hand kröp sig in under min tröja...


En lång del !!! det kändes som det.
jag skrev en riktgit lång men jag delade upp den i 2 delar för att ni orkar nog inte läsa så mycket :) xx
lägger upp nästa del typ imorgon!
den är redan klar :)
vad tyckte ni :)
jag har inte läst igenom men vad tyckte ni ??
:)
twitter : @MrsLaila1D
kramar laila :) xx

Kommentarer
ilse säger:

Superbra!!! Vill ha mer!

2012-05-06 | 15:00:13
Anonym säger:

KAN DU UPPDATERA SNART?? :D SKIIIIIIIIT BRA!!! DU ÄR BÄST!!

2012-05-08 | 18:57:04
Bemzii ♥ säger:

Mer:]

2012-05-08 | 20:43:41
Bloggadress: http://Http://mspbemzan.blogg.se
Anonym säger:

Snälla , lägg ut meer ! den är sjukt bra !!

2012-05-08 | 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback