One Thing Del 16

HÄNT : 

Jag  tog på mig skinjacka och gick ut.
Jag öppna porten och gick ut oh vad skönt med lite luft , det hade redan blivit mörkt.
Så jg bestämde mig för att ta en runda runt kvarten.
När jag skulle svänga vid ett hörn så kände jag någon ta tag i in hand.Jag vände mej om och såg mmrcus..
-M-M-a-arcus vad gör du här?
-Jag sa ju att du skulle bli min. Jag kände hur hans hand kröp sig in under min tröja...
















Marcus släpp mej

Melissas perspektiv :
-Du ska först bli min melissa.
-Marcus snälla släpp, jag hade börjat gråta men jag sket i det jag ville bar bort är ifrån.
-Melissa jag sa ju att det inte var över än.
-Marcus har du blivit knäpp eller ? släpp mej
Han var nu nere vid att dra ner mej mina byxor han hade knäppt upp halva och dem var nu merdrgan till knäna.

Jag hade ingen styrka att kämpa emot, han var mycket starkare än mej.
Jag ser en tjej , komma gåendes mot mej och jag blir glad.

-Hello what are you doing, leave her.
Marcus sa ingenting och bara sprang därifån jag skyndade mej med att knäppa upp byxorna.

-Hello are you okay?

Jag började bara grta ännu mer , han fösökte våldta mej. Marcus som en gång i tiden var min pojkvän.

-Do you wanna go to the police ?
-No please.
-But where do you live? can i call someone you know?
-Yes , harry styles.
-wait harrry styles?
-Yes, its my boyfriend
-So are you Melissa?
Va hur kunde hon mitt namn? säkert något fan.

-Im Gemma Styles , harrys sister.
-Oh sorry i didnt see you, but thank you for saveing me.
-No , problem.Do you wanna go home to Harry ?
-Yeah , sure sa jag och snyftade.

Påvägen hem var det en pinsam tystnad.Allt jag ville var att komma hem till harry och omfamna hans kramar.
Äntlige framme.
Vi tog hissen upp,jag hade aldrig varit hemhos harry , det var min första gång, oh egentligen så skulle vi va imorgon hoss honom.
När vi var vid Harrys dörr plingade vi.
Och där stod Harry glad eftersom han såg mej, men sen när han kolla på mina kläder hur slitna dem var så blev han orolig,jag sprang in i harrys armar och bara kramade honom.
Han strök mej över håret oh jag hade huvudet på hans bröst,jag började gråta igen,  mer o mer.

-Melissa baby why are you crying?
Jag sa inget och var bara tyst.


-Gemma,hi what happend to melissa?
-Can we come in im gonna tell you.
-Yeah sure.

Vi gick in till vardagsrummet och harry hade fortfarande armarna om mej, vilket jag tyckte var tryggt.
Han satte sig och jag satte mej på hans knä.


-So tell me.

Jag ville inte berätta,så jag var bara tyst.Och äntligen så började Gemma prata.

-I was on my way to you,to leave one thing, then i saw a guy standing with melissa. I could hear her shout after help,When i got closer i saw that he tried to rape her,i said to hom to leave,

Jag klarade inte mer, så jag bara sprang in till toaletten.
Jag ville bara bort, varför hände det just mej.

Jag glider nerför dörren och bara sitter där jag landdade
Jag hör hur Harry knackar på dörren men jag vill inte öppna
.

-Baby, melissa open please, gemma has got home.
-Harry im sorry isnt my fault that was marcus some tried to rape me, sa jag och snyftae och hackade efterom jag hade gråtit så mycket.

-Honey,i know just open the dor.
Jag öppnade dörren och satte mej snabbt ner och la huvudet i händerna,
-Babe, dont cry please, sa han och pussa mej på kinden o torka bort någa tårar.
Harry kramade om mej.
Vi satt så i typ 5 min innan jag sa.


-Harry please dont leave me,
-No i will NEVER leave you, darling

Det känden tryggt,han kramade mej hårdare denna gången.
Vi bara satt där i toan och kramade varandra, till sist så börja ögon locken bli tunga och jag föll i en sömn.
Jag kunde känna hur harry kysste mej och bärde mej till sovrummet.
Det var här jag ville va hoss harry,sen så somnade jag.


Jag vet att jag är inte så bra på att uppddatera, bara för det så ska ni få en lång del imorn denna gången lovar jag :).

minst 5 kommentarer för den långa delen imorn
.
twitter : @MrsLaila1D


Kommentarer
Anonym säger:

Nu har jag en karaktärstävling igång!

(Och kapitel 8 har kommit ut.) Klicka gärna in och va' mee ;)

<Vilken fin Novellblogg ^^>

2012-05-12 | 10:40:43
Bloggadress: http://onenovdirection.blogg.se/
Linda säger:

så bra asså , vill ha nästa del nuu !

2012-05-12 | 10:46:45
Anonym säger:

VILL HA MER NI! Du är bäst! Älskaaaar dej!

2012-05-12 | 13:03:25
Anonym säger:

nu*

2012-05-12 | 13:04:13
ilse säger:

Såååå bra! Vill Ha nästa del NUUUU! :)

2012-05-12 | 20:30:22
Alexandra säger:

NÄSTA DEL NUUUU! :D

2012-05-13 | 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback