One Thing Del 18

HÄNT :

-Men hur kom du hit?
-Dem här  så kom Niall,Zayn,Louis,Candy.
-Hur länge ska du vara här?
-Jag ska bo här.
-Va ??! nä du skojar.
-Can you guys please go in its heavy to hold all those bag, sa zayn och man kund einte ens se hans ansikte



Ilse gick in och alla andra följde efter, vi satte os i vardagsrummet och väntade bara på harry.


-So where is Danielle and Liam?
-They willl come soon, sa Zayn och log
-Ah okej

-Harry, when are you coming?
-Babe , come up.
-Okey, im coming soon, sa jag och gick upp till harry.
Jag gick in till rummet och såg inte harry.

-Harry where are you?Halo harry?
-Jag kände ett par armar runt om mig och hoppaade till.
-Harry you scared me.
-Hahha sorry babe.
-But why are you calling at me.
-Because i want a kiss, of my beautiful.Before i go down.
-Hahha, harry yeah sure.
Jag kysste harry och jag kunde känna att han log åt mina läppar.Vi stod och hångla i minst 5 minuter,det kändes som det.Jag drog mej bort från harry.

-Hahha harry not now they are waiting for us.
-Haha yeah okej my darling, sa  harry och log hans fina leende.
-So can we go down now?
-Yeah, sa han och log, han tog tag i min hand och sen gick vi ner tillsammans hand i hand.
-Oh, thank you god harry where have you been we have missed you, sa Louis och krama om harry.
När Harry kom fram till Ilse så räckte han handen till henne och hälsa.
-Im Harry Styles, Melissas boyfriend.
-Im Ilse Richardson, Melissas bestfriend.
-So what are we gonna to do ? sa niall och såg uttråkad ut.
-Ilse is here now and we can go out to the center.
-Hahahha yeah i will go to the center, sa ilse  och log.
-What is the clock ? sa candy
-The clock is 18.
-Already?
-Yeah.
-Okay but we can go to the fun fair??
-Yeeahhh!!! i wanna go to the funfair,sa niall och börja hoppa runt som ett barn.
-okay the tivoli will open clock 9 pm so we can go then.
-yeah but what are we gonna to doo those 3 hours? sa zayn
-I know, you guys can go and fix yourself at Louis place.
-And we Ladies are gonna fix ourself here, sa jag och log.
-Because foor a girl it takes at least 2 hours to fix, sa jag och log
-Oh nooo, sa louis och sucka
-Hahaha girls, sa harry och log.
-hahahah boys ,sa jag ironiskt och alla börja skratta,förutom harry.
-Aww are you sad now? sa jag och gjorde en babysur min.
-Yeah im mad at my girlfriend right now, sa harry och jag trodde att han spelade med.
-Hahah im just kidding i love you , sa jag och la mina händer runt hans huvud och pussa honom på kinden.

-I love you too, sa han och log ett riktigt stor leende men ändån fint.
-Okay gyus can you stop it? the clock is 18.05 sa zayn.
-Yeah okej.
Vi följde med killarna ut till dörren och sa hejdå..
Harr kom fram till mig och krama mej han viska i mitt öra.
I love you, and will always love you.
Jag småskratta och kysste honom.Innan han gick ut.


Candys perspektiv:

-Så ilse verkar killarna snälla? sa jag
-Hahha ja alla är jättesöta och snälla.
-vem är snällast?
-Alla är lika snällast, typ zayn och niall , sa hon och log.
-Aha, kanske kan det bli något mellan er?
-Nej jag har en pojkvän redan.
-Men vem vet? kommer Erik hälsa på dej någongång här?
-Ja han kommer imorgon eller efter imorgon.
-Det ska bli roligt att träffa honom,
-ja det ska det.
Vi kunde höra Melissa kalla på oss.

-Tjejer ska ni inte fixa er klockan är redan 18.30.
-Oj vi borde nog ta på oss.
Vi sprang runt i huset och leta efternågot att ta på oss.
Ilse ville ducha efter allt svett från resan, och sen så skulla jag ochkså ducha och Melissa med så vi fick dela upp det.
När alla hade duchat så börja vi sminka oss och ta på oss.

-Melissa ska du locka håret eller platta?
-Jag ska nog platta håret.
-Okay du då Ilse?
-Jag ska inte platta eller locka håret jag ska låta det vara som det är.
-Okay då lockar jag håret.

Melissas kläder och Hårfrisyr:







Ilses kläder och hårfrisyr :





Candys ( mina) kläder/ mitt hår:




-Tjejer blev ni nöjda ? sa jag och log
-Ja verkligen, riktigt nöjd.
-Samma här sa melissa och log.
-Så hur mycket är klockan?
-Den är 20.30
-Wow rekord på 2 timmar har vi fixat oss.
-Hhaha ja.
-Ska vi äta någonting?
-Ja
-Åh.. så gott.
-Jag ska bara på toa sa melissa.
-Ja , okej.
Melissa var klar och gick ut från toan.

Har någon av er någon binda/tampong?Frågade melissa
-Ja jag har typ 2 tamponger sa ilse.
-Kan jag få låna?
-Du kan få dem.
-Tack jag köper sen pånvägen hem.
-Ja okej.
*PLING PLONG*

-Okej killarna är här ser jag bra ut? sa Ilse
-Hhah lugna dej ilse du ser riktigt bra ut.
-Tack så mycket ni med.
*PLING PLONG*PLING PLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*
PLING PLONG*PLING PLONG*

-Det är nog Niall som plingar mycket.
*PLING PLONG*PLING PLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*PLINGPLONG*
PLING PLONG*PLING PLONG
-Ska vi inte öppna snart hahha ?
-Jo jag tycker det.
ÖPPNAR DÖRREN
-Hi guys.
-Hi wow you all 3 are beautiful, sa alla.
-Naw thank you , you guys too.
-Aww thank you, sa dem i kör
-Niall do you like our ringbell ahha.
-Yeah actually, sa han och log.
-Oh hi danielle sa jag och krama om henne.
-Can we go now sa zayn.
-Yeah.
Vi gick ut genom porten och ut i det fina vädret.Klockan var bara 9 och det var ljust eftersom att det var sommer.
Först gick Zayn,Ilse,Niall efter är jag och Louis och bakom oss gick Harry och Melissa, ..sist gick Liam och Danielle
-I have missed you, viskade Louis tyst så att dem andra inte skulle höra.
-Hhmm i have missed you too, sa jag och skratta lite.
-What are you gonna do tonight?
-Nothing , and you ?
-Nothing do you wanna do something tonight then?
-ahah yeah why not?

Ilses Perspektiv :

Jag gick bredvid Niall och Zayn dem var ännu roligare än vad jag trodde.
Hela vägen prata vi om vilka vi tycker är läskiga och vilka som är roliga att åka på tivoli.

-Hahaha, ilse are you afraid of Booster? frågade Zayn
-No,and you ahha ?
-No, i love booster.
-Hhahah and you Niall?
-I love booster too, sa han och log hans vackra leende.
-Can we take a picture? Because i want to twett it on twitter, sa jag och log.
-Yeah sure sa dom och log.
Jag tof fram min iphone4 och klicka på camera.
Jag fotade och skrev på twitter:
With my two darlings LOVE UU !! xx

-Jag visade vad jag twittrade. och dom kollla på mej.

-Naww you are our darling two.
-Hahah thank you
.
Efter några sekunder så fick jag ett sms av Erik (min pojkvän)
'' Vilka är dem killarna du var med på bild på twitter? så skrev du darling också?? jag vill at du ska sluta vara med dem okej ? ''
Va han kunde förfan inte bestämma över mig, jag blev arg och visade smset för dem eftersom att dem inte förstod så¨sa jag det till dem på engelska.

-HAHHHAHA , thought he that we were a couple? sa zayn och skratta.
-Hahha yeah.

Jag svarade till Erik.
''Och om jag inte vill då''?

efter ett par sekunder så svarade han.
''Då gör jag slut, det vill du inte va''?

''Okej gör slut, jag bryr mej inte längre om dej hejdå''


Jag sa det till Zayn och Niall.
-Forget he . he are just an idiot okej? sa niall och klappa mej på axlen.
-Okej ,sa jag och log.
-Oh finallly we are here.
Vi väntade på resten för att bestämma hur vi skulle göra.
-Were are you guys gonna go?
-Booster,Xtremefly,Topspin,cups and the horse, sa niall och alla bara nickade.
Efter vi hade åkt alla 6 som Niall bestämmde gick vi runt och köpte godis,popcorn,applecandy.
Melissa vann en Marabou 200g,
och Niall och Zayn vann 30  påsar ahlgrens.
Dem gav alla 2 påsar var.
Vi blev trötta och ville gå hem.
-How much is the clock?
-The clock is 12.
-Woow already.
-Yeah.
-Okay.
-I and Danielle are going home to me, sa Liam.
-Okay Niall ,and ilse are going home to mee, its that okay ilse?
-Yeah sure.
-Louis are going home to me , sa jag.
-And Melissa are going home to me, sa harry.
-okay, bye guys.

Melissas perspektiv :
Alla gick åt varsitt håll, och jsute jag skulle köpa bindor.
Oj det här blir pinsamt med harry, och jag glömde ju min plånbok hemma.
-Harry?
-Yeah babe?
-Can you borrow me some money?
-Yeah why?
-I want to by something.
-What thing, sa han och log.
-embrassing thing.
-Just say babe.
-I need to by tampons, sa jag tveksamt.
-Ahaha yeah sure why did you not say that on the begin.
-Its embrassing.
-No you know you can tell anything to me okej?
-Yeah okej, sa jag och log.
-Do you want some chocolat too?
-Hahha i guess i have a lot af chocoloat here, sa jag och peka på maraboun.
-Hahh okay babe ? something else?
-Yeah tablets , i have menstrual cramps (mensvärk)
-Yeah okej babe, harr y böjde sig ner och kysste mej.

Har suttit och skrivit på detta kapitlet HELA DAGEN !!

lite ilses perspektiv

Gjorde den extra lång för jag har varit såå dålig på att uppdatera :)
tycker den förtjänar 10 kommetnarer :) det fixar ni lätt

twitter : @MrsLaila1D
kommentera på :)
jag orkade inte kolla igenom SÅ ÄR DET FEL SÄG TILL :)

Kommentarer
linda säger:

AAAHHHH , OTROLIGT BRA !!!!

2012-05-17 | 22:40:03
ilse säger:

ÅÅÅ super bra! det va jag blev as glad när jag såg att det va så långt! :D

2012-05-18 | 19:45:56
Jessica säger:

Skit bra!!! :)

2012-05-19 | 13:48:00
Bemzii ♥ säger:

Mer:D

2012-05-20 | 17:48:43
Bloggadress: http://mspbemzan.blogg.se/
Maja säger:

Bra del!

Längtar till nästa!

2012-05-21 | 16:12:46
emilie säger:

Sv: Tack så jättemycket! Det värmer verkligen i hjärtat när. du säger det. <3 Kram

2012-05-22 | 07:32:30
Bloggadress: http://epicdirection.blogg.se/
Anonym säger:

så bra! jag vill ha nästa!!!

2012-05-24 | 09:18:08
Anonym säger:

UPPDATERA SNÄLLA!!

2012-05-24 | 16:52:41
Bloggadress: http://mylifeasessa.blogg.se/
Ebba säger:

Vad söt du var i mina inlägg !!! :) seriöst det var jätte gulligt ! mår lite dåligt att jag inte har skrivit så mycket på din blogg... ;( Men det kan vi ändra på! Din novell är jätte bra btw ! :D Kram Ebba

2012-05-24 | 21:39:24
Bloggadress: http://Lovelyonedirection
Anonym säger:

Novellen ÄGER!!!! Älskar den så mkt!

2012-05-25 | 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback