One Thing Del 17

Hänt :

Det känden tryggt,han kramade mej hårdare denna gången.
Vi bara satt där i toan och kramade varandra, till sist så börja ögon locken bli tunga och jag föll i en sömn.
Jag kunde känna hur harry kysste mej och bärde mej till sovrummet.
Det var här jag ville va hoss harry,sen så somnade jag.


Nästa morgon


Melissas perspektiv :
Jag vaknade av att Harry kysste mej.
-Godmorning beatuiful
-God morning babe, its smell good in the  kitchen.
-Hahha yeah i have done pancakes, sa harry och log sitt fina leende.
-Are you better now?
-Yess, jag var lite tveksam jag mådde bra men jag kunde fortfarande inte tro att Marcus mitt ex var nära på att våldta mej.
-Come lets go down and eat.
-Okej,but i have first changes chlottses.
-Oh no come on you are beatuiful in those close.
-Hhaha yeah sure,sa du sarkastiskt du han inte säga klart meningen förrens han  lyfte upp dej på hans rygg och han bärde dej ner.
-Harry take me down.
-Hhaah no kiss me first.
-Okej, jag pussa hono på munnen och äntligen lyfte han ner mej.
Vi satte oss ner och började äta.
-mmm its delicious.¨
-Hahah i know, and this is the desert.
-Whaat ?? desert on morning ?? we dont have that on sweden.
-But in my place we are eating , sa han och blinka med ena ögat.
-Soo what is the desert.... on morning.
-This..
Han var påväg till kylskåpet när han stanna halvväggs, sprang han till mej.
-This is my desert, sa han opch börja kittla mej.
-Hahaha harry, stoop,försökte jag få fram fast det gick inte.
-No my princess.
-Harry stop now sa jag och skratta, jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara sparka benen i luften tills jag kände att jag råka röra hans mellanbenen.
-Aouch , hörde jag harry säga.
-Åhh .. harry im so sorry.
-Ohh.. no..problem , sa han och andades mellan varje ord.
-Harry sorry omg im soo sorry.
-Melissa .. its okay, sa han och försökte le, men han lyckades inte för att han hade så ont.
-Can i do something?
-Yeah.. say sorry to my balls, sa harry och skratta
-Sorry..hmm Harrys...balls, sa jag och skämdes.
-And then give me kiss.
-Okay, my prince,
Jag böjde mej ner och kysste honom,det blev mer vildare han la sina händer på min rumpa och där stannade dom ett tag, senare började vi grovhångla.Jag kände hans hand gå upp och ner för min rygg harry drog av sig sin tröja.Och byxor så stod han bara där i kalsonger.Jag började ta av mej mitt linne och shorts.Så stod jag och harry bara där i underkläder.
Han tog min hand och gick till rummet fast vi hånglande fortfarande.Vi föll ner i sängen och började där vart vi slutade.

Vi rullade runt i sängen ,jag låg överst och då såg jag att harry börja ta av sig sina kalsonger,När han var klar så låg han där helt naken. GAHH vilken kropp han hade.Jag kände hur harrys händer tog tag i mina trosor och börja ta av dem,han kolla på mej och jag nickade och bet mig i läppen.

-Are you ready?
-Yeah harry.
-Are you sure?
-Yeah harry, sa jag och log.
Jag kunde känna hur han trängde in den i mig och det gjorde ont från början men sen så kändes inget typ.
Han tog ut den och han kasta sig på sängen bredvid mej andfådd.

-Ah.. that was amazing, sa han och log.
-HAHhah , yeah.
*PLING PLONG*
-Oh no harry whos that ?
-Oh no i forget to tell you that guys are coming today with ils..
-What ? Ils?
-Nothing.
-Harry tell me.
-They have an suprise for you.
-What?
-Go open and see.
-But i cant go naked.
- but put your clotses on again.
-Hhahah okej.
Jag tod på mej kläderna som jag hade i morse och gick ner.Jag öppnade dörren och möttes av min bästa kompis. Vänta det här kan inte vara sant??
-Ilse är det du ?
-HAAHH ja vem annars.
-Åh vad jag har saknat dig.
-Jag med, jag sprang in i Ilses famn och kramade henne hårt.
-Men hur kom du hit?
-Dem här  så kom Niall,Zayn,Louis,Candy.
-Hur länge ska du vara här?
-Jag ska bo här.
-Va ??! nä du skojar.
-Can you guys please go in its heavy to hold all those bag, sa zayn och man kund einte ens se hans ansikte.
-Hahhaha , yeah come in..

EN snabb del :) Jag skrev det snabbt så om ni inte förstår ett ord eller det är felstavat säg till mej :D

!! för ni kommentera så bra!!!!

Japp jag hade ju en KARATÄRSTÄVLING .. ingen ville vara med förutom en så det blev Ilse, 15 år :) men hon ska vara äldre i novellen :)
Kommentera ? eller kommentera om ni vill :D xx

ha det bra hejdå !! :)
twitter: @MrsLaila1D

Kommentarer
ilse säger:

JAAA! :)

2012-05-15 | 21:18:17
Vanessa säger:

SNÄLLA SKRIV MEEER :D DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!!!

2012-05-16 | 00:16:35
Anonym säger:

Mer! Snälla!

2012-05-17 | 08:53:07
Maja P säger:

Hej kolla gärna in min nya One Direction novell! och ifall du gillar den får du gärna lämna en kommentar! :) Kram!

http://bedersen.blogg.se/category/one-direction-novell-nya.html

2012-05-17 | 15:46:03
Bloggadress: http://bedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback