One Thing Del,19

H'NT :


-What thing, sa han och log.
-embrassing thing.
-Just say babe.
-I need to by tampons, sa jag tveksamt.
-Ahaha yeah sure why did you not say that on the begin.
-Its embrassing.
-No you know you can tell anything to me okej?
-Yeah okej, sa jag och log.
-Do you want some chocolat too?
-Hahha i guess i have a lot af chocoloat here, sa jag och peka på maraboun.
-Hahh okay babe ? something else?
-Yeah tablets , i have menstrual cramps (mensvärk)
-Yeah okej babe, harr y böjde sig ner och kysste mej.





Melissas perspektiv :


Vi gick in till en affär som jag inte visste namnet av.
Vi gick runder och runder, till sist orkade jag inte mer så ja sa till.


-Hahha, harry where is it?
-ahha, i dont know,there is a clerk.
-Hi do you know where hmm... TAMPONS IS?
-Oh hi harry.
-Oh i didnt see you hi Jessica, are you working her?
-Yeah... what are you doing  her?
-Im here with my HM...girlfriend, Melissa.

Jag blev lite avendsjuk att harry stod och prata med hon dä
ra Jessica.
Jag visste inte vad jag skulle Gö
RA så jag bara stod där och log ett fejksmile.
Gud vad ful hon var! Vad gör h
on med min harry?

-Hi im Melissa.
-Jessica, harrys ex, sa hon och snea mej.

Din äklicga idiot , tänkte jag för mej sjläv   ,ingen ska snea mej.
Ja hatade att folk ska snea en.
Hon gillade inte mej, det s
åg man, men hon behöver inte snea?
Jag fick utbrott och d
är brast det.
Jag gick fram till Jessica och vi stod öga för öga.


-Dont you ever touch Harrry! okej?
-I do what i want.

Jag gav henne en öRFIL.

En riktigt hård en för det gjorde ont i mina fingrar efter slaget.

-oucchh !
-Bitch,jag slog en till örfil och jag kunde känna hur harry tog tag mig och drog mej ut.
-Melissa what are you doing?
-Nothing,that girl just an bitch, sa jag arggt
-Why?
-She just a bitch.
-Hahah are you jealos.
-Noo.
-Hhaha naww you are cute when you are mad,melissa she just my ex i will never go back to her.

Candys Perspektiv :

-Jag och Louis gick hem.

Vi så
hur några tjejer var påg fram till oss.

-Oh noo, jag som är trött.
-Hhaha swettie just 10 minutes.
-Hello louis, can we take picture with you hörde jag en tjej säga.
-Yeah of course.

Louis var omringad av minst 15 personer.
Det var en stolpe så
jag luttade mej mot den.Jag kolla på Louis och log.
Jag har den bä
sta pojkvännen någonsin.
En tjej kom fram till mej och snea mig.


-What are you staring at? sa hon lite kaxit och snea.
-At my boyfriend, problem?
-Hahahha, yeah you dont deserve Louis,you are fat and ugly.Louis deserves somethin better.

Jag blev riktigt ledsen , var jag verkligen ful och tjock?
Jag är 19 och väger 52 är det mycket?
Hon har rätt , jag förtjänar inte Louis.....

Ett mellan kapitel :)!
ojj stackars Candy.
Tycker ni jag ska ändra namnet candy, det låter så dår.... Candy ? till vilket namn då?
Tack f;r ALLLLAAAA kommetnarer :)
Det betyder!
Exakt varenda liten kommentar ja är TACKSAM :) för exakt alla !!
Tack !

Kommentarer
Vanessa säger:

Snälla uppdatera!!! Candy och Lou får inte göra slut, då blir ja oxå ledsen :c tack för världens bästa blogg!!! :D <3

2012-05-26 | 08:40:02
Ilse säger:

ÅÅÅ vad bra! JAg e typ beroende! Håller med vanessa louis och candy får inte göra slut!!!

2012-05-26 | 10:21:18
Vanessa säger:

BRA Ilse!! :D JAG ÄR OXÅ HELT BEROENDE JAG UPPDATERAR VARJE DAG, MEN NÄR DU INTE HAR UPPDATERAT SÅ blir jag ledsen SÅ SNÄLLA UPPDATERA ANNARS DÖR JAG. puss! :)

2012-05-26 | 15:51:34
emilie säger:

Sv: uhmm.. hon har redan fött. :p

2012-05-26 | 22:34:11
Bloggadress: http://epicdirection.blogg.se/
Ilse säger:

Snälla uppdatera! Jag måååste få veta fortsättningen nuuuu! :)

2012-05-27 | 13:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback