One Thing Del 20

HÄNT :
-What are you staring at? sa hon lite kaxit och snea.
-At my boyfriend, problem?
-Hahahha, yeah you dont deserve Louis,you are fat and ugly.Louis deserves somethin better.

Jag blev riktigt ledsen , var jag verkligen ful och tjock?
Jag är 19 och väger 52 är det mycket?
Hon har rätt , jag förtjänar inte Louis.....







3 veckor senare :
CANDYS PERPSEKTIV :

Efter det den tjejen sa så hade jag fått, dålig självförtroende.
Jag hade inte alls ätit,bara typ druckit  alkochhol och rökt.
Ilse och Melissa hade hälsat på då och då. dem visste inte att jag rökte eller inte alls ätit.
Louis var på turne vilken tur var! Han skulle komma hem någon gång under denna veckan!
Hela huset var fyllt  med flaskor överallt.
Varje gång ilse och melissa ringt till mej och frågat om jag ville ut till stan så hade jag sagt att jag moådde inte bra.
Jag satt och grät och grät i minst flera timmar.
-Måste liver vara så svårt?Måste man vara perfekt?Jag vill bara inte leva.
Jag lät mina tårar rinna ner över min kind.

*Pling pling*
min mobil ringde men jag svara inte,det stod louis.
Jag visste inte vad jag skulle säga.
Han ringde minst 20 gånger innnan jag bestämde mej för att svara.
Jag torka bort tårar och försökte låta lugn.
-Hello, sa jag med en dariig röst.
-Hello my beatu, gud vad jag hade saknat  honom, hans krammar hans pusssar.
-We are landing soon! can i meet u?
Jag klarade inte mej så jag bara grät, tydlligen hörde louis det.

-Beatu why are you crying?
-Louis i .....bye, jag la på utan att hinna säga klart meningen.
Skulle jag göra slut?
Är han orolig nu?
Han ringde och ringde minst 100 gånger och skickade sms.
''Beatu, tell me please im worry about you''

Han var riktigt söt, men jag visste itne om jag ville få mer hat av fansen, jag klarde bara inte det.
han fortsatte att skriva så jag stängde av mobilen.
Varför är livet så svårt?
Jag fortsatte att gråta och gråta men vet iten värför? jag tog en cigarett och började röka.
Och drack.

*Pling *plong*

Omg vem kan det vara nu ? hoppas bara inte det är.... nej det får inte vara han .... han kan inte se mig så här.
Han har nycklar också.

Louis Perspektiv :

Jag hade ringt candy så hade hon börjar gråta , jag blev värkligen orolig..
När jag landade direkt så sa jag hejdå till killarna och tod första taxin jag hittatde dit.
När jag vara framme betalade jag taxin och gick in...
Jag öppnade dörren och tod hissen upp.
När jag stod utanför så kunde jag känne rukten av cigarettt.
Jag öppnade dörren till candys hus eftersom , jag hade nycklar.
Jag såg att det log öl burkar äverallt och sprit flaskor o vodka.
jag såg några cigareet packeter också.
Det kan inte vara cansy om gjort allt detta, jag gick in till rummet och såg henne ligga där på golvet,
hon hade gråtit mycket hennes mascara rann ner från hennes kinder.Jag såg hur hon hållde en ciggarett i handen. Det gjorde ont i mig att se henne så här ? Vad hade hänt med henne?, det såg ut som om hon jhade inte sovit på flera dagar, hn hade blivit smalare också.


-Candy.. jag kände hur mina tårar rann ner frpn mina kinder också.

Candys per5spekticv :

-Louis...im sorry, jag började gråta ännu mer. han kom fram och kramade mej rikitgtt hårt.
Han tog min cigg och fimpade den. och la sina armar om mig igen.
Gud vad jag hade saknat hanns kramar.
Vi satt minst i flera minuter , jag andades in hans doft och börja gråta änu mer.
-Schhh.. candy its me its okay,
-Louis..im sorry, trängde jag fram mellan alla tårar.
-Candy plase tell me.. what happenend to you im worry,.
-Louis..im fat and ugly and i dont deserve ypou.
-Candy...you said what??? you are NOT fat and ugly.I love you for who you are.
Who said that you are fat and ugly, and you dont deserve me?
Jag började gråta, inte av ledsenhet utan av lycka.

-Your fans,louis i love u but...., jag han inte säga meningen , han la sitt pekfinger på min läpp och sa.
-Candy, smile you are beautiful. i really fucking  love you,Candy... i love u.. okay dont think about fans, say to you okey?
-Okay.
-And please dont smoke and drink.its not good.
-Yeah okey, sa jag och log.
Jag visste inte om Louis sa det om han menade det eller sa det för att göra mi glad.

Jag har inte kollat igenom om det är Fel så får det vara fel annars säg till :)
jAG HAR ÄNDRAT LOUIS PERSPEKTIV TILL SVENSKA FÖR DET BLIR LÄTTARE ATT LÄSA ?? ELLER SKA JAG SKRIVA SVENSKA ELLER ENGELSKA ÅT KILLARNA ?? :)
SKRIV OM JAG SKA GÖRA ELLER INTE !

hmm.....Vad tror ni kommer hända :)
Jag ska minst göra 5 kapitlar till denna vecka så kanske det blir typ 2 per dag ! så var bereddea på det :)
Tack för alla kommentarer !
twitter :@MrsLaila1D

Kommentarer
Anonym säger:

DOM FÅR INTE GÖRA SLUT!! DOM PASSAR JÄTTE BRA IHOP!!

2012-05-29 | 21:14:37
Ilse säger:

ÅÅÅ vad bra! Jag tycker att alla ska tänka på svenska men prata på engelska! :)

2012-05-30 | 14:08:09
Ilse säger:

vad hände med två per dag?? Längtar efter nästa del!!! :)

2012-06-01 | 16:52:46
Anonym säger:

Jag tycker att ALLT ska vara på svenska c: tack för bästa bloggen Ever!! :D <3

2012-06-01 | 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback